Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do promocji olimpijskiej dla PKN Orlen realizowanej przez agencję marketing services TEQUILA Polska. Akcja związana z Igrzyskami Olimpijskimi rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca sierpnia. Na klientów korzystających ze stacji paliw PKN Orlen czekają wycieczki na Olimpiadę do Aten, telewizory plazmowe Philipsa oraz kilkadziesiąt tysięcy piłek marki Dunlop.
1400 stacji PKN Orlen w całym kraju bierze udział w promocji olimpijskiej, która obejmuje dwie loterie: „Polacy na medal” oraz „Loterię olimpijską”. Na uczestników czeka 40 tys. nagród.
Loteria „Polacy na medal” zakłada zakup o wartości powyżej 75 PLN na stacji PKN ORLEN S.A., który nagradzany jest medalem identyfikującym jednego z polskich wielokrotnych złotych medalistów olimpijskich. Za zebranie 4 medali z różnymi wizerunkami, w tym jednego super-medalu z Robertem Korzeniowskim, można otrzymać do wyboru markową piłkę siatkową, nożną lub koszykową Dunlop.
Dodatkową szansę wygranej mają uczestnicy, którzy prześlą SMSem unikatowy numer umieszczony na rewersie medalu, a tym samym wezmą udział w „Loterii olimpijskiej”. W lipcu pod hasłem „Przeżyj osobiście emocje olimpijskie” do wygrania było dwanaście 7-dniowych wycieczek dla dwóch osób do Aten w czasie trwania Igrzysk Olimpijskich. W sierpniu natomiast rozlosowanych zostanie dwanaście telewizorów Philips (42″ plazma), „Olimpiada trwa. Śledź emocje na ekranie”.
Celem kampanii jest wzmocnienie lojalności klienta i wzrost częstotliwości wizyt i zakupów na stacjach paliw ORLENU.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.