MobiJOY! i Orlen na Igrzyska Olimpijskie

Opublikowano: 3 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do promocji olimpijskiej dla PKN Orlen realizowanej przez agencję marketing services TEQUILA Polska. Akcja związana z Igrzyskami Olimpijskimi rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca sierpnia. Na klientów korzystających ze stacji paliw PKN Orlen czekają wycieczki na Olimpiadę do Aten, telewizory plazmowe Philipsa oraz kilkadziesiąt tysięcy piłek marki Dunlop.

1400 stacji PKN Orlen w całym kraju bierze udział w promocji olimpijskiej, która obejmuje dwie loterie: „Polacy na medal” oraz „Loterię olimpijską”. Na uczestników czeka 40 tys. nagród.
Loteria „Polacy na medal” zakłada zakup o wartości powyżej 75 PLN na stacji PKN ORLEN S.A., który nagradzany jest medalem identyfikującym jednego z polskich wielokrotnych złotych medalistów olimpijskich. Za zebranie 4 medali z różnymi wizerunkami, w tym jednego super-medalu z Robertem Korzeniowskim, można otrzymać do wyboru markową piłkę siatkową, nożną lub koszykową Dunlop.

Dodatkową szansę wygranej mają uczestnicy, którzy prześlą SMSem unikatowy numer umieszczony na rewersie medalu, a tym samym wezmą udział w „Loterii olimpijskiej”. W lipcu pod hasłem „Przeżyj osobiście emocje olimpijskie” do wygrania było dwanaście 7-dniowych wycieczek dla dwóch osób do Aten w czasie trwania Igrzysk Olimpijskich. W sierpniu natomiast rozlosowanych zostanie dwanaście telewizorów Philips (42″ plazma), „Olimpiada trwa. Śledź emocje na ekranie”.
Celem kampanii jest wzmocnienie lojalności klienta i wzrost częstotliwości wizyt i zakupów na stacjach paliw ORLENU.

http://www.mobijoy.pl

Sylwester KozakMobiJOY! i Orlen na Igrzyska Olimpijskie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.