Najnowsze badania marek MVNO, przedstawione przez OnBoard PR i zrealizowane przez PBS DGA, jasno wskazują, że najpopularniejszą marką wśród wszystkich operatorów sieci wirtualnych jest MOBILKING. 30,60 proc. w kategorii spontanicznej i 14,7% w wspomaganej znajomości marek to wyniki odpowiednio 3,5 i 2,5-krotnie większe od drugiego w kolejności konkurenta. Natomiast w grupie 18 – 24 lata operator jest znany aż przez 63,4% osób w Polsce. Badanie przeprowadzono na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie dorosłych kobiet i mężczyzn.
Wyniki badań „Marka MVNO” potwierdzają pozycję MOBILKING. O sukcesie sprzedażowym i popularności MOBILKING zadecydowało pięć czynników: starannie zdefiniowana grupa docelowa, doskonale zrealizowana kampania reklamowa, niskie ceny, przejrzysta oferta oraz szeroka dystrybucja. Mężczyźni wreszcie dostali swojego operatora, który oferuje im dużo sportu i męskiej rozrywki. Reklamy i cała kampania odbiły się dużym echem, co zwiększyło znajomość marki MOBILKING. Prosta, a przede wszystkim zrozumiała oferta bez dodatkowych warunków i gwiazdek łatwo zapada w pamięć. Rozbudowana sieć dystrybucji (40 tys. punktów sprzedaży i 60 tys. punktów z doładowaniami) umożliwia zakup karty MOBILKING i doładowanie praktycznie w każdym miejscu w Polsce.
„MOBILKING od początku wyróżnia się na tle konkurencji MVNO. Nie jesteśmy programem lojalnościowym ani dodatkiem do innego produktu lub usługi. Koncentrujemy się wyłącznie na biznesie, jakim jest świadczenie usług telefonii komórkowej. Od samego początku chcieliśmy być znaczącym operatorem i to nam się udało. W długoterminowej perspektywie chcielibyśmy mieć 1 mln klientów. Jestem pewien, że stale rosnąca popularność marki MOBILKING przyczyni się do osiągnięcia tego celu” – mówi Jarosław Czerka, Dyrektor Zarządzający MOBILKING.
Wyniki badań „Marka MVNO” z września 2008 r., przedstawione przez OnBoard PR i przygotowane przez PBS DGA.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.