Mobilne randki w Interia.pl

Opublikowano: 24 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis Randki w portalu INTERIA.PL wzbogacił się o dostęp poprzez WAP oraz o pocztę głosową, dwie dodatkowe opcje rozszerzające możliwości systemu. W ciągu najbliższych dni z serwisu będzie można korzystać także za pośrednictwem PDA (personal digital assistant).

Z serwisu Randki użytkownicy mogli korzystać dotychczas za pomocą Internetu, kontaktując się pomiędzy sobą za pomocą wewnętrznego systemu pocztowego, rozmawiając na czacie lub wysyłając SMSy. Obecnie serwis dostępny jest także za pośrednictwem WAP z telefonu komórkowego, zachowana jest przy tym pełna funkcjonalność systemu. Z usługi można skorzystać wpisując adres wap.randki.interia.pl w obsługującym WAP telefonie komórkowym.

Od niedawna istnieje też możliwość pozostawiania innym użytkownikom wiadomości głosowych i odsłuchiwania takich wiadomości. Poczta głosowa jest przy tym tak skonstruowana, iż podobnie jak w całym systemie, użytkownik pozostaje anonimowy aż do momentu kiedy sam zadecyduje o ujawnieniu swoich danych innej osobie. Każda skrzynka ma swój unikalny identyfikator a jej zawartość chroni osobisty kod dostępu.

Serwis Randki w portalu INTERIA.PL jest jednym z pierwszych i jednocześnie największym w Polsce wcieleniem usług typu „match-making”, bijących na Zachodzie rekordy popularności. W połowie lutego 2003 r. w systemie umożliwiającym nawiązywanie kontaktu z osobami spełniającymi wskazane kryteria zarejestrowanych było 260 tys. użytkowników. System wykorzystywany jest przede wszystkim do poszukiwania przyjaciół i nowych znajomych, choć wykorzystywany jest również jako możliwość znalezienia kandydata do małżeństwa lub partnera na jedną noc.

http://randki.interia.pl

Sylwester KozakMobilne randki w Interia.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.