Mobilny konkurs wakacyjny w e-biznes.pl

Opublikowano: 17 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Nieustannie powiększa się liczba serwisów internetowych, które udostępniają swoje zasoby posiadaczom urządzeń mobilnych: PDA i telefonów komórkowych. Rośnie także procent osób, które z takiej formy dostępu do sieci korzystają. W związku z tym serwis e-biznes.pl, którego mobilna wersja dostępna jest już od 2002 roku, zorganizował dla swoich użytkowników krótki konkurs.
Założenia konkursu są bardzo proste. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie „Czy korzystasz z serwisów mobilnych?” i krótko uzasadnić swoją odpowiedź. Dziesięć najciekawszych odpowiedzi zostanie nagrodzona książkami wydawnictwa Rebis, wśród których są takie pozycje biznesowe jak „Nauka perswazji” Kevina Hogana, „Pracoholicy” Barbary Killinger oraz „Siła pozytywnego NIE” Williama Urly. Konkurs potrwa jeden miesiąc, od 16 lipca do 15 sierpnia 2007 roku. Formularz konkursowy oraz regulamin dostępne są pod adresem www.e-biznes.pl/konkurs.

„Wakacje są okresem w którym powinno się odpocząć od wydarzeń i obowiązków dnia codziennego, zwłaszcza od pracy. Niestety jest to teoria, której większości z nas nie udaje się wcielić w życie. I dla tej właśnie części przygotowaliśmy krótki konkurs. Chcemy w ten sposób przypomnieć także, że mobilna wersja naszego serwisu jest dostępna już od 2002 roku.” – mówi Sylwester Kozak, wydawca serwisu e-biznes.pl.

Pod adresem http://m.e-biznes.pl dostępna jest mobilna wersja serwisu e-biznes.pl. Zawiera ona dziesięć najświeższych informacji z sekcji newsowej serwisu i dostosowana jest do wszystkich urządzeń przenośnych typu PDA i telefonów komórkowych obsługujących protokół WAP.

Sylwester KozakMobilny konkurs wakacyjny w e-biznes.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.