MobilWorld – o notebookach inaczej

Opublikowano: 27 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Przykład MobilWorld pokazuje, że rynek zakupów internetowych w Polsce jest wciąż młody i chłonny. Choć sklep zrealizowany przez firmę Venti, jest dostępny dla użytkowników od niedługiego czasu, już zdobył sporą popularność dzięki skutecznej promocji wyłącznie w mediach elektronicznych.

MobilWorld oferuje szeroką gamę notebooków i innych produktów mobilnych. Jednym z podstawowych celów firmy jest utrzymanie najniższych cen sprzętu na rynku, co wpłynęło na wybór Internetu jako podstawowego kanału sprzedaży. Obszerna prezentacja asortymentu została wzbogacona o liczne opcje ułatwiające wybór sprzętu. Najważniejszym z takich udogodnień to łatwa w obsłudze wyszukiwarka produktów wg. wybranych kryteriów, z możliwością sortowania wyników, możliwością porównania produktów, zestawienia najtańszych produktów w serwisie, itp.

Serwis internetowy MobilWorld zbudowany został w oparciu o nowoczesną platformę e-commerce opracowaną i dostosowaną do potrzeb realizacji projektu.

http://www.mobilworld.pl

http://www.venti.com.pl

Sylwester KozakMobilWorld – o notebookach inaczej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.