Firma Nokia Poland, będąca właścicielem serwisu moBlog.pl, po dwóch latach jego istnienia zdecydowała się odświeżyć wygląd strony i mocno postawić na społecznościowy aspekt MMS-owego blogowania.
MoBlog.pl powstał w 2005 roku jako jeden z pierwszych w skali światowej, serwisów umożliwiających mobilne blogowanie za pomocą wiadomości MMS. W ciągu 2 lat powstało prawie 60 tysięcy moBlogów, na które ich właściciele przesłali ponad 300 tysięcy MMS-ów.
Przygotowaniem nowej odsłony serwisu zajęła się agencja K2 Internet S.A.
Przebudowany i odświeżony moBlog da blogującym zupełnie nowe możliwości. Zarówno pod względem funkcjonalnym jak i graficznym, podąża za najnowszymi trendami internetowego blogowania i jest to tylko pierwszy krok w kierunku dalszego rozwoju serwisu.
„Staraliśmy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom moBlogowiczów. Teraz mogą w pełni decydować o tym jak ich moBlog wygląda – mają do dyspozycji rozbudowane narzędzia edycji wyglądu. Dzięki temu każdy moBlog zyska własny, niepowtarzalny charakter. Dodatkowo mocno stawiamy na społecznościowy charakter moBloga – temu mają służyć listy znajomych, ale są także dodatkowe zmiany. „Foldery” zostały zastąpione przez „Galerie”, dodatkowo umożliwiliśmy wysyłanie wpisu bezpośrednio do wybranej galerii. Zupełnie nową opcją jest „poczekalnia” w której użytkownicy mogą przechowywać wpisy, które ich zdaniem nie są jeszcze gotowe do publikacji. MoBlog.pl to już nie tylko miejsce pozwalające wyrażać siebie, ale także miejsce dla ludzi , których łączy zamiłowanie
do nowoczesnych technologii, blogowanie, wspólne zainteresowania oraz marzenia” – mówi Marcin Danielewski, Online Marketing Manager z Nokia Polska.
MoBlogowicze mogą wysyłać na swoje moBlogi MMS-y, a także dodawać pliki z innych serwisów społecznościowych takich jak YouTube. Dzięki temu moBlog stanie się centralnym punktem aktywności internetowej swoich użytkowników. Kontakt z innymi blogującymi umożliwią wiadomości, które można wysyłać do konkretnej osoby, lub wszystkich z listy znajomych.
Obsługa konta na moBlogu możliwa jest także za pośrednictwem telefonu komórkowego. Wersja lite oferuje większość funkcji dostępnych tradycyjnym kanałem internetowym, a wśród nich możliwość dodawanie wpisów, komentarzy, czy zapraszania znajomych.
A to dopiero początek zmian na moBlogu – już niedługo użytkownicy zyskają kolejne możliwości, a wśród nich okazję tworzenia różnorodnych dodatków do serwisu dzięki udostępnieniu otwartego API.
„Pierwszy etap zmian to początek realizacji naszych planów związanych z moBlogiem. Dodaliśmy rozwiązania, które sugerowali nam moBlogowicze. Wkrótce wdrożymy kolejne funkcjonalności, które sprawią, że moBlogowicze będą mieli dostęp do najnowocześniejszych narzędzi społecznościowych na polskim, jak również na europejskim rynku” – powiedziała Sarka Baronova, Marketing Manager odpowiedzialna za Polskę, Czechy i Słowację.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.