MODECOM przedstawił dwie myszki z nowej serii CAMELEON: MC-C1 oraz MC-C1W. Urządzenia zostały przygotowane z myślą o mobilnych użytkownikach, którzy docenią ich małe rozmiary oraz niewielkie zużycie energii. Cechą charakterystyczną obu modeli są wymienne panele, pozwalające zmieniać wygląd i dostosowywać myszki do własnych upodobań.
Użytkownicy mają do dyspozycji trzy rodzaje nakładek w kolorach: modnej, błyszczącej bieli, intrygującej, metalicznej czerwieni oraz miłej w dotyku, gumowanej czerni. Ergonomiczna budowa pozwala na obsługę zarówno przez osoby prawo, jak i leworęczne. Myszki objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
MODECOM MC-C1 – przewodowa myszka USB wyposażona w zwijany kabel, zwiększający komfort pracy i ułatwiający transport. Optyczny sensor o rozdzielczość 800 dpi pozwala na precyzyjne odwzorowanie ruchów, a wbudowany mechanizm rozpoznawania bezczynności, zapewnia optymalne zarządzanie pobieraną energią.
MODECOM MC-C1W – bezprzewodowa mysz laserowa, która zapewnia bezproblemową pracę na większości powierzchni, gwarantując jednocześnie bardzo dobre śledzenie ruchów w rozdzielczości 1600 dpi. Łączność z komputerem odbywa się dzięki niewielkiemu nanoodbiornikowi USB typu „podłącz i zapomnij”, który na czas transportu może być również schowany w myszce. Radiowa komunikacja o częstotliwości powyżej 2.4 GHz gwarantuje płynne działanie w odległości 8-10 metrów i nie zakłóca pracy innych urządzeń elektronicznych. Myszka zasilana jest za pomocą jednej baterii lub akumulatorka AAA, a dzięki automatycznemu wyłączaniu podczas bezczynności, zapewnia efektywną pracę przez długie miesiące.
Ceny i więcej zdjęć: Techcity.pl – Zapraszamy!
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.