MODILE.PL: nowy modowy agregator e-commerce

Z myślą o wszystkich osobach interesujących się modą i poszukujących wsparcia podczas zakupów internetowych, z początkiem czerwca uruchomiona została platforma agregująca sklepy internetowe – MODILE.PL.

W serwisie zintegrowanych jest prawie 200 tys. produktów z kategorii odzież, obuwie i akcesoria, które pochodzą z popularnych (m. in. Answear, Zalando, Bon Prix, LPP, Wittchen) oraz mniej znanych sklepów internetowych. Produkty można wyszukiwać oraz porównywać na podstawie wielu kryteriów, w tym ceny. Serwis MODILE.PL skierowany jest nie tylko do kobiet, które dokonują regularnych zakupów w sieci. W ofercie zakupowej dostępna jest także gama produktów dla mężczyzn oraz dzieci.

Projekt MODILE.PL realizowany jest z prywatnego kapitału. Inwestorami są m. in. Tomasz Klukowski oraz jeden z funduszy zarządzanych przez TFI OPOKA. W skład zarządu spółki, będącej właścicielem serwisu, wchodzą Marcin Klukowski oraz Tomasz Litwiniuk, którzy od 2008 roku wspólnie prowadzili i rozwijali projekt TotalMoney.pl.

MODILE.PL: nowy modowy agregator e-commerce 1

MODILE.PL: nowy modowy agregator e-commerce 2

MODILE.PL: nowy modowy agregator e-commerce 3

W pierwszej fazie rozwoju, działania spółki będą nakierowane na zwiększanie zasięgu serwisu MODILE.PL oraz zintegrowanie kolejnych sklepów. Celem jest stworzenie platformy agregującej jak największą ilość produktów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami. Do budowy zasięgu serwisu przyczynią się nie tylko własne, unikalne treści o poradniczym charakterze czy narzędzia dla użytkowników (m. in. możliwość tworzenia własnych zestawów i stylizacji w swoim profilu), ale także działania autopromocyjne z wykorzystaniem social media.

Promocję projektu swoim wizerunkiem wspierają Izabella Krzan – Miss Polonia 2016 oraz Robert Kapica – zwycięzca światowego konkursu The Look of The Year 2016.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top