Z myślą o wszystkich osobach interesujących się modą i poszukujących wsparcia podczas zakupów internetowych, z początkiem czerwca uruchomiona została platforma agregująca sklepy internetowe – MODILE.PL.
W serwisie zintegrowanych jest prawie 200 tys. produktów z kategorii odzież, obuwie i akcesoria, które pochodzą z popularnych (m. in. Answear, Zalando, Bon Prix, LPP, Wittchen) oraz mniej znanych sklepów internetowych. Produkty można wyszukiwać oraz porównywać na podstawie wielu kryteriów, w tym ceny. Serwis MODILE.PL skierowany jest nie tylko do kobiet, które dokonują regularnych zakupów w sieci. W ofercie zakupowej dostępna jest także gama produktów dla mężczyzn oraz dzieci.
Projekt MODILE.PL realizowany jest z prywatnego kapitału. Inwestorami są m. in. Tomasz Klukowski oraz jeden z funduszy zarządzanych przez TFI OPOKA. W skład zarządu spółki, będącej właścicielem serwisu, wchodzą Marcin Klukowski oraz Tomasz Litwiniuk, którzy od 2008 roku wspólnie prowadzili i rozwijali projekt TotalMoney.pl.
W pierwszej fazie rozwoju, działania spółki będą nakierowane na zwiększanie zasięgu serwisu MODILE.PL oraz zintegrowanie kolejnych sklepów. Celem jest stworzenie platformy agregującej jak największą ilość produktów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami. Do budowy zasięgu serwisu przyczynią się nie tylko własne, unikalne treści o poradniczym charakterze czy narzędzia dla użytkowników (m. in. możliwość tworzenia własnych zestawów i stylizacji w swoim profilu), ale także działania autopromocyjne z wykorzystaniem social media.
Promocję projektu swoim wizerunkiem wspierają Izabella Krzan – Miss Polonia 2016 oraz Robert Kapica – zwycięzca światowego konkursu The Look of The Year 2016.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.