Mojeauto.pl i IPM – strategiczne porozumienie

Opublikowano: 10 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Internet Service SA, operator platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl, oraz wydawnictwo IPM sp. z o.o. nawiązały umowę dotyczącą nowego, pionierskiego projektu wydawniczego .

Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl, po uzyskaniu stabilnej pozycji w polskim Internecie, zamierza zaistnieć w branży wydawniczej. Partnerem w tym przedsięwzięciu będzie wydawnictwo IPM, które od wielu już lat z sukcesami działa na rynku prasy B2B. Wspólnie tworzony wysokonakładowy tytuł ma wypełnić istniejącą na polskim rynku wydawniczym lukę.

‚To dla mojeauto.pl projekt całkowicie nowatorski i ogromne wyzwanie. Jesteśmy jednak przekonani, że łącząc doświadczenia wydawnictwa IPM i redakcji wirtualnej Motogazety odniesiemy kolejny sukces – mówi Michał Kluba – Prezes Zarządu Internet Service. – ‚mamy w końcu spore doświadczenie w pionierskich przedsięwzięciach…’- dodaje.

W latach 2000 – 2002 za pośrednictwem mojeauto.pl sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: ‚Auta Nowe’, ‚Auta Używane’, ‚Motofinanse’ i ‚Motogazeta’.

http://www.mojeauto.pl

Sylwester KozakMojeauto.pl i IPM – strategiczne porozumienie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.