Pierwsze półrocze 2004 przyniosło intensywny rozwój Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl, na który złożyły się zarówno podjęte przez Zarząd kroki w restrukturyzacji działalności biznesowej, jak i nowe uwarunkowania makroekonomiczne.
Mojeauto.pl zanotowało od początku roku wysoki wzrost popularności. W porównaniu do grudnia 2003 liczba unikalnych Użytkowników witryny wzrosła o ponad 50%.
W minionym półroczu jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu mojeauto.pl było rozpoczęcie współpracy z GE Capital Bank SA. Bank jest częścią grupy General Electric i zajmuje wiodącą pozycję wśród instytucji finansowych świadczących usługi dla Klientów indywidualnych. Celem podjęcia wspólnych działań było wsparcie Programu GE pard zrzeszającego w sieć autoryzowane przez GE Capital Bank salony dealerskie samochodów używanych z terenu całej Polski.
Nowością na skalę Polski było także rozpoczęcie prowadzenia rankingów TOP TEN mojeauto.pl, które dotyczą zainteresowania nowymi samochodami w Internecie. Rankingi popularności dostarczają nowych informacji o rynku motoryzacyjnym. Teraz poza wynikami sprzedaży, do dyspozycji analityków są także dane dotyczące zainteresowania samochodami w Polsce, które świadczą o nastrojach i tendencjach potencjalnych klientów.
Sam serwis mojeauto.pl również przeszedł modernizację. Poprawiony został wygląd strony głównej. Dział „Motofinanse”, „Motogazeta” oraz „Samochody Nowe” zostały rozbudowane. Powstały nowe serwisy poświęcone samochodom osobowym, firmowym oraz luksusowym.
Przybywa ofert samochodów używanych, planowana jest poprawa wyglądu i funkcjonalności sewisu „Auta Używane”. Pojawi się tam także, jako w jedynym serwisie w Polsce, aktualny raport awaryjności DEKRA. W dziale poświęconym samochodom nowym wkrótce będzie możliwość porównywania konkretnych samochodów między sobą, co zapewne zostanie docenione przez Internautów. Wkrótce powstanie też nowy serwis „Flota” skierowany do klienta biznesowego, ponieważ aż 33% Użytkowników Platformy to przedstawiciele wyższej kadry menedżerskiej, z czego 17% to właściciele firm.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.