Momentum Worldwide promuje Gears of War 2

Opublikowano: 12 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide rozpoczęła działania związane ze wsparciem promocyjnym gry “Gears of War 2”, która wkrótce ukaże się w wersji na konsolę Xbox360 firmy Microsoft.

W ramach działań agencja przygotowała adaptację naklejek z motywem z gry, które posłużyły do zbudowania specjalnych ekspozycji na schodach w głównych przejściach podziemnych oraz na dworcach PKP. Montaż z naklejkami łączy się w obraz postaci z gry i jest opatrzony hasłem „Zanim dotrzesz na górę, będzie po tobie”. Ekspozycje pojawiły się w 12 największych miastach Polski. Akcja potrwa do 30 listopada.

Adresatami kampanii są użytkownicy gier, którzy znają realia „Gears of War”. Akcja ma na celu zaskoczyć konsumentów, przypomnieć o nowej odsłonie gry oraz ożywić dyskusje na jej temat na forach internetowych.

„Zawsze staramy się tak dobrać środki przekazu, by dotrzeć do świadomości tych konsumentów, którzy znajdują się w polu zainteresowania klienta. Nie mówiąc już o tym, że taka praca po prostu sprawia nam dużo frajdy” – powiedział Kamil Markiewicz, Senior Account Manager w dziale Field Marketing & Sales Support w Momentum Worldwide.

Agencja Momentum znana jest z niestandardowych działaniach, czego przykładem może być promocja gry „Halo 3”, podczas której na ścianach domów większych miast zawisły tablice upamiętniające heroiczną walkę 143 Spartan.

Hanna LaskowskaMomentum Worldwide promuje Gears of War 2

Podziel się!

O autorze

hania