Agencja Phygital Marketingu Momentum Worldwide organizuje kolejną akcję dla marki Luksusowa – konkurs „Męska Rzecz”, który jest kontynuacją wcześniejszych działań komunikacyjnych.
By wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie, ile nakrętek do butelek waży barman Luksusowej. Odpowiedzi można wysyłać za pomocą SMS-ów lub przez stronę internetową www.nicdodac.pl, na której co tydzień pojawiać się będą wskazówki, dotyczące budowy ciała barmana. Główną nagrodą jest 20 000 dolarów, które zwycięzca będzie mógł wydać na spełnienie swojego męskiego marzenia. Dodatkowo można zdobyć piersiówki oraz scyzoryki. Konkurs jest komunikowany za pomocą materiałów POS, przygotowanych przez agencję. Celem akcji ma być zwiększenie świadomości marki. Konkurs będzie trwał od 1 marca do końca kwietnia.
„Sukces poprzedniego organizowanego wspólnie z Momentum konkursu był na tyle duży, że zachęciło nas to do dalszych działań na tym polu. Oczywiście, dodatkowym atutem całej sprawy jest to, że wszyscy dowiedzą się, ile tak naprawdę waży nasz barman!” – mówi Monika Glimos, Junior Brand Manager w Wyborowa S.A.
Za projekt i obsługę strony www.nicdodac.pl odpowiada agencja MRM Worldwide.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.