Momentum Worldwide waży barmana Luksusowej

Agencja Phygital Marketingu Momentum Worldwide organizuje kolejną akcję dla marki Luksusowa – konkurs „Męska Rzecz”, który jest kontynuacją wcześniejszych działań komunikacyjnych.

By wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie, ile nakrętek do butelek waży barman Luksusowej. Odpowiedzi można wysyłać za pomocą SMS-ów lub przez stronę internetową www.nicdodac.pl, na której co tydzień pojawiać się będą wskazówki, dotyczące budowy ciała barmana. Główną nagrodą jest 20 000 dolarów, które zwycięzca będzie mógł wydać na spełnienie swojego męskiego marzenia. Dodatkowo można zdobyć piersiówki oraz scyzoryki. Konkurs jest komunikowany za pomocą materiałów POS, przygotowanych przez agencję. Celem akcji ma być zwiększenie świadomości marki. Konkurs będzie trwał od 1 marca do końca kwietnia.

„Sukces poprzedniego organizowanego wspólnie z Momentum konkursu był na tyle duży, że zachęciło nas to do dalszych działań na tym polu. Oczywiście, dodatkowym atutem całej sprawy jest to, że wszyscy dowiedzą się, ile tak naprawdę waży nasz barman!” – mówi Monika Glimos, Junior Brand Manager w Wyborowa S.A.

Za projekt i obsługę strony www.nicdodac.pl odpowiada agencja MRM Worldwide.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top