Spółka Money.pl objęła 70 proc. udziałów w nowo powołanej spółce Brand New Media specjalizującej się w dystrybucji reklam na blogach.
Dotychczasowi twórcy i założyciele serwisów: Maciej Zawadziński, Michał Michalik i Dominik Jendroszczyk – objęli pakiet 30% udziałów. Brand New Media będzie odpowiedzialna za zarządzanie już istniejącymi projektami: Krytycy.pl – platformą łączącą blogerów i reklamodawców oraz serwisem BlogNews.pl – przeglądem polskiej blogosfery.
Inwestycja w spółkę o takim profilu to odpowiedź na rosnące znaczenie blogosfery dla rynku reklamy on-line. Internetowe blogi stanowią dla internautów coraz ważniejsze źródło informacji o produktach i usługach. Platforma Krytycy.pl, zarządzana przez Brand New Media, umożliwia firmom promowanie produktów i usług na wybranych blogach, a blogerom zarabianie. To nowatorskie rozwiązanie w polskim Internecie.
„Staramy się inwestować w nowe, perspektywiczne projekty, szczególnie w obszarze reklamy on-line. Usługi oferowane przez Brand New Media cieszą się dużym powodzeniem na bardziej rozwiniętych rynkach, w Polsce dopiero zaczynają zdobywać popularność. Widzimy ogromny potencjał w twórcach sieci Krytycy.pl, chcemy wspólnie z nimi realizować nowe projekty i wierzymy w ich powodzenie” – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl Sp. z o.o..
„Rozmowy z Money.pl zostały podjęte kilka miesięcy temu. Teraz udało się je sfinalizować w postaci inwestycji, a wkrótce będziemy mogli pochwalić się nowymi, wspólnymi projektami. Money.pl to partner, który oprócz silnej pozycji medialnej, może zapewnić nam również wsparcie w obszarach marketingu i sprzedaży” – dodaje Maciej Zawadziński, prezes zarządu Brand New Media Sp. z o.o.
Inwestycja w Brand New Media to kolejny krok rozbudowy grupy internetowej Money.pl, która – poza rozwijaniem portalu finansowego – podejmuje inwestycje w innych obszarach. W ciągu ostatniego półrocza spółka zainwestowała w Legalsupport (serwisy: e-prawnik.pl i eporadniki.pl), Favore.pl – porównywarkę ofert usługodawców, MyStock.pl – społeczność inwestorów giełdowych oraz BusinessClick – biznesową sieć reklamy kontekstowej. Firma prowadzi kolejne rozmowy i planuje dalsze inwestycje.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.