Money.pl i portal Gazeta.pl zawarły umowę o współpracy, na mocy której Money.pl dostarcza portalowi Gazeta.pl treści poświęcone małej i średniej przedsiębiorczości.
W wyniku podjętej współpracy, portal finansowy Money.pl prezentuje kontent dedykowany małym i średnim firmom w serwisie Firma portalu Gazeta.pl. Już od dziś użytkownicy Gazeta.pl mogą korzystać z zasobów przydatnych w prowadzeniu biznesu, takich jak bazy adresowe (w tym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego), kalendarium podatkowego czy wskaźników (m.in. ubezpieczenia, zasiłki, wynagrodzenia, ryczałty diety). Udostępnione zostały także wzory umów i pisma procesowe.
– Korzyści ze współpracy są obustronne – mówi Robert Stalmach, zastępca szefa Działu Rozwoju Biznesu portalu Gazeta.pl. – Gazeta.pl otrzymuje wartościowy kontent, kompendium wiedzy dla przedsiębiorców, natomiast Money.pl jest obecne ze swoją marką w jednym z czołowych portali w Polsce.
Projekt ten jest początkiem współpracy obu portali. – Prowadzimy wstępne rozmowy na temat kolejnych wspólnych przedsięwzięć, ale na razie nie chcemy zdradzać szczegółów – dodaje Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.