Money.pl, spółka prowadząca portal finansowy o tej samej nazwie – obejmie większościowy pakiet udziałów w DigitalAll Sp. o.o. – firmie zajmującej się digitalizacją i dystrybucją książek i publikacji.
Do tej pory DigitalAll podpisała umowy z ok. 20 wydawnictwami branżowymi na digitalizację, zabezpieczenia DRM i dystrybucję ich książek. W chwili obecnej spółka sprzedaje ponad 200 publikacji m.in. poprzez serwis www.Eporadniki.pl. Wkrótce zaprezentuje nową platformę internetową ZIXO, gdzie oferować będzie e-booki, ale również udostępni program partnerski umożliwiający dystrybucję elektronicznych publikacji poprzez inne serwisy internetowe.
Money.pl obejmie pakiet 51 proc. udziałów w DigitalAll, pozostałe 49 proc. pozostanie w rękach dotychczasowych założycieli spółki – osób prywatnych.
„Dzięki inwestycji Money.pl zyskujemy silnego partnera. W ciągu dwóch lat chcemy zostać liderem dystrybucji elektronicznej różnych publikacji” – mówi Mirosław Lasok, prezes DigitalAll Sp. z o.o.
„Sprzedaż książek w postaci cyfrowej cały czas rośnie, co najlepiej widać na rynku amerykańskim. Wierzymy, że DigitalAll może być czołowym internetowym dystrybutorem publikacji branżowych, co doskonale wpisuje się w profil portalu Money.pl, z którego usług korzystają setki tysięcy małych i średnich firm” – tłumaczy Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl.
Udziałowcami DigitalAll Sp. z o.o. były do tej pory osoby prywatne oraz spółka Legalsupport.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.