Money.pl i Sybil.pl podpisały umowę

Opublikowano: 25 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Współpraca dotyczy wortalu iWoman.pl – pierwszego serwisu Grupy Money.pl skierowanego do kobiet. Sybil.pl  – „agregator możliwości spędzania wolnego czasu” – zasili content  wortalu w stale aktualizowane informacje o bieżących wydarzeniach kulturalnych w 29 miastach Polski.
W bazie Sybil.pl pojawia się codziennie ponad 800 nowych wydarzeń (kultura, koncerty, sport, imprezy, film), w każdym miesiącu ponad 5000 propozycji planowania wolnego czasu. Dzięki współpracy iWoman.pl poszerzy stronę o bieżące wydarzenia kulturalne, Sybil.pl zaś dotrze do grupy czytelniczek iWoman.pl – definiowanej przez Money.pl jako „kobiety powyżej 25 roku życia, mające wyższe wykształcenie, zarabiające powyżej średniej krajowej”.
Oba serwisy są stosunkowo świeże w polskiej sieci. Sybil.pl ma ambicje stać się najważniejszym multiagregatorem informacji związanych z planowaniem wolnego czasu, z którym Polacy mają coraz więcej problemów (stres, pracoholizm, nadmiar obowiązków), oferując użytkownikom inteligentne dopasowanie propozycji do zainteresowań oraz efektywne planowanie wieczorów, weekendów, urlopów.

– Agregatory informacji istnieją dzięki Internetowi. Ich przewagą jest zbieranie pod jedną domeną szerokiego  spektrum informacji i bardzo dużej grupy odbiorców z jednoczesnym dopasowaniem informacji do odbiorców – klientów. Z naszych analiz wynika, że informacja związana z wolnym czasem jest mocno rozproszona, a internauta jest dziś bardzo wymagający. Internautki  iWoman.pl są dla nas cenną grupą docelową, aktywną i opiniodawczą. Mamy dobry content, więc obie strony na tym skorzystają – mówi Maciej Szczepaniak prezes firmy E-Trade, właściciela Sybil.pl

Sybil.pl

Hanna LaskowskaMoney.pl i Sybil.pl podpisały umowę

Podziel się!

O autorze

hania