Monitoring mediów dla mobilnych

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów. Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10.

W społeczeństwie opartym na wiedzy coraz większą rolę odgrywa stały i szybki dostęp do informacji. Poszerzenie oferty monitoringu mediów o mobilne rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby osób nowoczesnych, niezależnych i dynamicznych, które chcą mieć ciągły i wygodny dostęp do wyszukanych informacji z prasy, radia, telewizji oraz Internetu, w tym z social media.

Monitoring mediów dla mobilnych 1Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10, jednym z najnowocześniejszych telefonów komórkowych i pierwszym aparatem z Androidem. Telefon zintegrowany jest z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi – Facebook i Twitter, co w połączeniu z informacjami z monitoringu social media daje możliwość bieżącej komunikacji z internautami.

– Dynamiczny rozwój technologii zmienia sposób korzystania z telefonów komórkowych. Wykorzystujemy zaistniałe możliwości, aby dać odbiorcom codziennych przeglądów mediów poczucie niezależności, komfortu, oszczędności czasu i możliwości szybkiej reakcji na pojawiające się w mediach informacje – komentuje Tomasz Linkiewicz, menedżer w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Jak pokazują badania, rośnie poziom wykorzystania kanałów mobilnych w usługach on-line. Wyniki analizy „Mobilność 2010” przeprowadzonej przez markę iPlus i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej pokazują, że 97% Polaków uważa Internet za codzienność, 26% ceni sobie w nim poczucie mobilności, a 21% stały dostęp do informacji. Wg raportu Morgan Stanley, w 2014 roku liczba użytkowników Internetu za pomocą urządzeń mobilnych przekroczy liczbę osób korzystających z Internetu za pomocą klasycznych komputerów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top