Morizon dziesięciokrotnie zwiększa sprzedaż

Opublikowano: 4 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W drugim kwartale 2011 roku przychody netto ze sprzedaży usług Morizona wyniosły 488 515,71 PLN i wzrosły w stosunku do porównywanego kwartału 2010 roku aż dziesięciokrotnie. W stosunku do pierwszego kwartału 2011 wzrosły o 38 %. Dzięki tym wynikom Spółka wykazała 35 007 zł zysku na poziomie netto.

Zaprezentowane wyniki ukazujące bardzo wysoki, bo aż dziesięciokrotny wzrost naszych przychodów w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r. dają nam powody do zadowolenia – mówi Bolesław Drapella, Prezes Zarządu Morizon S.A., właściciela serwisu morizon.pl. – Drugi kwartał 2011 zakończyliśmy zauważalnym zyskiem, rośniemy w tempie blisko 40% co trzy miesiące, zwiększa się rentowność Spółki. Przedstawione dane udowadniają, że realizujemy zakładane tempo jej rozwoju. Wyniki są optymistyczne, jednak dalekie od danych finansowych, które chcielibyśmy raportować w niedalekiej przyszłości. Nasz apetyt na rozwój jest dużo, dużo większy.

Morizon dziesięciokrotnie zwiększa sprzedaż 1

W maju 2011 roku Morizon S.A. rozpoczął współpracę z siecią anglojęzycznych portali ogłoszeniowych, w tym z notowanym na londyńskiej giełdzie największym brytyjskim serwisem RightMove.co.uk (kapitalizacja przeszło 1 mld funtów). Dzięki tej współpracy od dnia 6 maja wybrane oferty z portalu morizon.pl są publikowane w języku angielskim w serwisach brytyjskich. Porozumienie zaowocowało wzrostem aż o blisko 250% liczby wyszukiwań nieruchomości w Polsce przez klientów rightmove.co.uk (Źródło: opp.org.uk).

Ponadto również w maju 2011 roku wdrożony został unikalny program lojalnościowy „Zamieszkaj z morizon.pl”. Program skierowany jest do osób poszukujących nieruchomości na sprzedaż lub do wynajęcia. Dzięki udziałowi w programie Użytkownicy serwisu mają możliwość otrzymania bonów zakupowych o wartości do 4.000 zł. Celem programu jest uczynienie z morizon.pl serwisu pierwszego wyboru dla szukających nieruchomości, poprzez zaoferowanie zestawu wartości dodanych niebędących standardem na rynku.

Sylwester KozakMorizon dziesięciokrotnie zwiększa sprzedaż

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.