Morizon.pl inwestuje w funkcjonalność

Opublikowano: 20 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl wdrożyła nową szatę graficzną, która poprawia użyteczność serwisu. Przy zastosowaniu nowoczesnych metod projektowania zmodyfikowano sposób prezentowania ogłoszeń. Wprowadzone zmiany już zaowocowały widoczną poprawą prezentacji ofert.

Główną modernizacją było wprowadzenie nowych zasad prezentacji podobnych ofert oraz zmiana interfejsu na bardziej przyjazny użytkownikom. Dzięki tym zmianom współczynnik odrzuceń zmniejszył się aż o 25 punktów procentowych do rekordowo niskiego poziomu 11%. Zmodyfikowana została również strona główna, na której promowane są najnowsze i najczęściej oglądane oferty. Dobór wyświetlanych ogłoszeń nie jest przypadkowy lecz oparty o historię wyszukiwania użytkownika lub jego lokalizację. Poprawiono także funkcjonalności wyszukiwania zaawansowanego.

Zmieniono sposób prezentacji ogłoszeń, w którym większy nacisk położono na zdjęcia nieruchomości. W znaczny sposób ułatwia to użytkownikowi ocenę, czy dana nieruchomość spełnia jego oczekiwania, jednocześnie zwiększając szansę na kontakt z ogłoszeniodawcą.

„Nie ustajemy w rozwijaniu i ulepszaniu Morizon.pl, co przekłada się na stały wzrost liczby użytkowników i publikowanych ogłoszeń. Spodziewaliśmy się poprawy statystyk, ale wynik pozytywnie nas zaskoczył! Wprowadzone zmiany ułatwią wyszukanie ogłoszenia, co mamy nadzieję wpłynie pozytywnie na zadowolenie wszystkich naszych użytkowników. Zmiana prezentacji ogłoszeń powinna ułatwić sprzedaż czy wynajem mieszkań, domów czy lokali użytkowych. ” – mówi lider projektu Morizon.pl i specjalista ds. użyteczności, Marcin Śpiewak.

Hanna LaskowskaMorizon.pl inwestuje w funkcjonalność

Podziel się!

O autorze

hania