Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl wdrożyła nową szatę graficzną, która poprawia użyteczność serwisu. Przy zastosowaniu nowoczesnych metod projektowania zmodyfikowano sposób prezentowania ogłoszeń. Wprowadzone zmiany już zaowocowały widoczną poprawą prezentacji ofert.
Główną modernizacją było wprowadzenie nowych zasad prezentacji podobnych ofert oraz zmiana interfejsu na bardziej przyjazny użytkownikom. Dzięki tym zmianom współczynnik odrzuceń zmniejszył się aż o 25 punktów procentowych do rekordowo niskiego poziomu 11%. Zmodyfikowana została również strona główna, na której promowane są najnowsze i najczęściej oglądane oferty. Dobór wyświetlanych ogłoszeń nie jest przypadkowy lecz oparty o historię wyszukiwania użytkownika lub jego lokalizację. Poprawiono także funkcjonalności wyszukiwania zaawansowanego.
Zmieniono sposób prezentacji ogłoszeń, w którym większy nacisk położono na zdjęcia nieruchomości. W znaczny sposób ułatwia to użytkownikowi ocenę, czy dana nieruchomość spełnia jego oczekiwania, jednocześnie zwiększając szansę na kontakt z ogłoszeniodawcą.
„Nie ustajemy w rozwijaniu i ulepszaniu Morizon.pl, co przekłada się na stały wzrost liczby użytkowników i publikowanych ogłoszeń. Spodziewaliśmy się poprawy statystyk, ale wynik pozytywnie nas zaskoczył! Wprowadzone zmiany ułatwią wyszukanie ogłoszenia, co mamy nadzieję wpłynie pozytywnie na zadowolenie wszystkich naszych użytkowników. Zmiana prezentacji ogłoszeń powinna ułatwić sprzedaż czy wynajem mieszkań, domów czy lokali użytkowych. ” – mówi lider projektu Morizon.pl i specjalista ds. użyteczności, Marcin Śpiewak.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.