Morizon.pl podpisał przedwstępną umowę przejęcia Nportal.pl – serwisu z ogłoszeniami z branży nieruchomości. Wartość transakcji wynosi 2,8 mln zł. Akwizycja finansowana będzie z emisji nowych akcji spółki Morizon.
Morizon.pl szacuje, że po przejęciu Nportal.pl przychody wzrosną o nie mniej niż 60%.
Rozwój przez akwizycję oraz wzrost zasięgu w rynku jest jednym z celów strategicznych Morizon S.A. Włączenie w struktury Grupy Morizon spółki Media Nieruchomości gwarantuje wzrost ilości klientów, co znacząco przełoży się na skonsolidowane przychody. Morizon.pl jako jedyna w Polsce wyszukiwarka nieruchomości działa w oparciu o model efektywnościowy, co daje jeszcze większy potencjał konsolidacyjny. Planowana akwizycja nie będzie obojętna dla klientów Morizon.pl oraz dotychczasowych klientów serwisu Nportal.pl – dla wszystkich z nich przewidujemy atrakcyjne możliwości korzystania z modelu efektywnościowego w obydwu serwisach oraz szerokiej sieci partnerskiej. Liczymy, że działania te przełożą się na skokowy wzrost skuteczności obu serwisów, zadowolenie naszych klientów oraz odwiedzających serwisy Grupy – powiedział Bolesław Drapella, prezes Morizon.
Nportal.pl odwiedzany jest miesięcznie jest przez ćwierć miliona unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.