MRM Worldwide stworzyła interaktywną stronę internetową poświęconą kartom w technologii zbliżeniowej MasterCardPayPass www.paypass.pl. Odwiedzający ją internauta znajdzie na niej wszystkie informacje potrzebne przyszłym i obecnym posiadaczom kart MasterCard PayPass i Maestro PayPass.
Ideę płatności zbliżeniowych MRM Worldwide przedstawiła na stronie internetowej poprzez kilka mini gier, których celem jest uzmysłowienie ile czasu może zająć wykonanie prostych czynności. Gracz musi w jak najkrótszym czasie między innymi otworzyć paczkę, znaleźć częstotliwość stacji radiowej, rozpakować walizkę. Finałem zabawy jest przeprowadzenie transakcji w wysokości 20 złotych poprzez terminal PayPass.
Poza grą strona oferuje szereg informacji, które są istotne dla przyszłych i obecnych posiadaczom kart MasterCard® PayPass™ i Maestro® PayPass™. Autorzy wyjaśniają zarówno sposób w jaki ten system działa, sposoby zabezpieczeń, a także przydatne informacje dotyczące banków, które wydają nowy rodzaj karty jak i miejsca gdzie można nimi płacić.
Płatności w technologii MasterCard®PayPass™ MasterCard Europe wprowadził na polski rynek już w grudniu 2007 roku. Od tamtego czasu płatności zbliżeniowe stale przyczyniają się do poszerzania sieci akceptacji płatności bezgotówkowych i sprzyjają popularyzacji kartowych transakcji niskokwotowych. Na świecie jest już 37 milionów kart kredytowych MasterCard PayPass i debetowych Maestro PayPass i są one akceptowane w ponad 122 000 miejscach sprzedaży, a technologia płatności zbliżeniowej opracowana przez MasterCard działa lub jest wdrażana w 24 krajach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.