mTRANSFER umożliwia posiadaczom rachunków eKONTO, mBIZNES KONTO oraz izzyKONTO realizowanie szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności za zakupy dokonywane w sklepach internetowych bez podawania numeru karty płatniczej, bezpośrednio ze stron www banku.
Klienci mBanku to aktualni lub potencjalni użytkownicy sklepów internetowych i to właśnie z myślą o nich przygotowany został produkt mTRANSFER. Popularność tej formy płatności za zakupy dokonane w Internecie świadczy o jej wygodzie, bezpieczeństwie i przydatności – mówi Piotr Gawron Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank. Proces kupna za pośrednictwem mTRANSFERu w sklepie internetowym rozpoczyna się od kliknięcia na specjalnie przygotowany link, który przekieruje Klienta do części transakcyjnej mBanku.
Operacja pozwala na wykonanie przelewu z rachunku w mBanku na rachunek firmy będącej właścicielem serwisu, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek innych działań, takich jak uzupełnianie danych dotyczących numeru rachunku odbiorcy, kwoty przelewu, itp.
Wykonywanie operacji bankowych przy wykorzystaniu usługi mTRANSFER jest całkowicie bezpieczne. Hasło i identyfikator przekazywane są przez Klientów do mBanku przez Internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL ze 128 bitowym kluczem szyfrującym, a hasła jednorazowe podawane przy zatwierdzaniu przelewu – gwarantują pełne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. mTRANSFER w ofercie mBanku jest już drugą usługą do płatności w Internecie po eKARCIE. Dzięki dwóm niezależnym formom transakcyjnym Klienci mogą decydować, którą wybrać: przelew z rachunku czy też przelew z karty.
http://www.mbank.com.pl/oferta/mtransfer/index.html
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.