mTransfer za 6 mln zł

Opublikowano: 4 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

mTRANSFER umożliwia posiadaczom rachunków eKONTO, mBIZNES KONTO oraz izzyKONTO realizowanie szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności za zakupy dokonywane w sklepach internetowych bez podawania numeru karty płatniczej, bezpośrednio ze stron www banku.

Klienci mBanku to aktualni lub potencjalni użytkownicy sklepów internetowych i to właśnie z myślą o nich przygotowany został produkt mTRANSFER. Popularność tej formy płatności za zakupy dokonane w Internecie świadczy o jej wygodzie, bezpieczeństwie i przydatności – mówi Piotr Gawron Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank. Proces kupna za pośrednictwem mTRANSFERu w sklepie internetowym rozpoczyna się od kliknięcia na specjalnie przygotowany link, który przekieruje Klienta do części transakcyjnej mBanku.

Operacja pozwala na wykonanie przelewu z rachunku w mBanku na rachunek firmy będącej właścicielem serwisu, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek innych działań, takich jak uzupełnianie danych dotyczących numeru rachunku odbiorcy, kwoty przelewu, itp.

Wykonywanie operacji bankowych przy wykorzystaniu usługi mTRANSFER jest całkowicie bezpieczne. Hasło i identyfikator przekazywane są przez Klientów do mBanku przez Internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL ze 128 bitowym kluczem szyfrującym, a hasła jednorazowe podawane przy zatwierdzaniu przelewu – gwarantują pełne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. mTRANSFER w ofercie mBanku jest już drugą usługą do płatności w Internecie po eKARCIE. Dzięki dwóm niezależnym formom transakcyjnym Klienci mogą decydować, którą wybrać: przelew z rachunku czy też przelew z karty.

http://www.mbank.com.pl/oferta/mtransfer/index.html

Sylwester KozakmTransfer za 6 mln zł

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.