Nowa umowa podpisana między Viacom International Media Networks i Evolution Media Net to możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej na stronach MTV.pl, Viva-tv.pl i ComedyCentral.pl.
Łączny zasięg tych trzech witryn wynosi ponad 400 tys. użytkowników (real users) i prawie 9 mln. odsłon (Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2011), przy czym średni czas spędzany na stronie mtv.pl to 1,5 godziny.
We wspólnej ofercie Viacom International Media Networks i Evolution znajdują się wszystkie standardowe formy reklamy internetowej oraz bogata propozycja z zakresu reklamy wideo. Na tych witrynach emitowanych jest ponad 3 miliony streamów wideo miesięcznie i w każdym z nich może być wyświetlana reklama. Oferta zakłada możliwość wyświetlania reklam przed emisją klipu lub odcinka serialu (tzw. pre-roll).
Viacom International Media Networks rozwija swoją ofertę reklamową w Internecie od wielu lat i obecnie jest to jedna z najciekawszych i najbogatszych propozycji tego typu na naszym rynku. Nas szczególnie cieszy możliwość współpracy w zakresie reklamy wideo, która w strategii Evolution pełni bardzo istotną rolę i której znaczenie będzie stale rosło – mówi Maciej Mincer, COE sieci Evolution.
Umowa została zawarta na zasadach wyłączności agencyjnej.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!