Nowa umowa podpisana między Viacom International Media Networks i Evolution Media Net to możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej na stronach MTV.pl, Viva-tv.pl i ComedyCentral.pl.
Łączny zasięg tych trzech witryn wynosi ponad 400 tys. użytkowników (real users) i prawie 9 mln. odsłon (Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2011), przy czym średni czas spędzany na stronie mtv.pl to 1,5 godziny.
We wspólnej ofercie Viacom International Media Networks i Evolution znajdują się wszystkie standardowe formy reklamy internetowej oraz bogata propozycja z zakresu reklamy wideo. Na tych witrynach emitowanych jest ponad 3 miliony streamów wideo miesięcznie i w każdym z nich może być wyświetlana reklama. Oferta zakłada możliwość wyświetlania reklam przed emisją klipu lub odcinka serialu (tzw. pre-roll).
Viacom International Media Networks rozwija swoją ofertę reklamową w Internecie od wielu lat i obecnie jest to jedna z najciekawszych i najbogatszych propozycji tego typu na naszym rynku. Nas szczególnie cieszy możliwość współpracy w zakresie reklamy wideo, która w strategii Evolution pełni bardzo istotną rolę i której znaczenie będzie stale rosło – mówi Maciej Mincer, COE sieci Evolution.
Umowa została zawarta na zasadach wyłączności agencyjnej.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.