Nowa umowa podpisana między Viacom International Media Networks i Evolution Media Net to możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej na stronach MTV.pl, Viva-tv.pl i ComedyCentral.pl.
Łączny zasięg tych trzech witryn wynosi ponad 400 tys. użytkowników (real users) i prawie 9 mln. odsłon (Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2011), przy czym średni czas spędzany na stronie mtv.pl to 1,5 godziny.
We wspólnej ofercie Viacom International Media Networks i Evolution znajdują się wszystkie standardowe formy reklamy internetowej oraz bogata propozycja z zakresu reklamy wideo. Na tych witrynach emitowanych jest ponad 3 miliony streamów wideo miesięcznie i w każdym z nich może być wyświetlana reklama. Oferta zakłada możliwość wyświetlania reklam przed emisją klipu lub odcinka serialu (tzw. pre-roll).
Viacom International Media Networks rozwija swoją ofertę reklamową w Internecie od wielu lat i obecnie jest to jedna z najciekawszych i najbogatszych propozycji tego typu na naszym rynku. Nas szczególnie cieszy możliwość współpracy w zakresie reklamy wideo, która w strategii Evolution pełni bardzo istotną rolę i której znaczenie będzie stale rosło – mówi Maciej Mincer, COE sieci Evolution.
Umowa została zawarta na zasadach wyłączności agencyjnej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.