Multikontakt – uniwersalny komunikator od easyCALL

Opublikowano: 5 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Multikontakt to wszechstronny, wieloprotokołowy komunikator internetowy. Aplikacja bezproblemowo współpracuje z popularnymi w Polsce komunikatorami, takimi jak Gadu-Gadu, Tlen czy MSN. Multikontakt obsługuje również inne znane systemy komunikatorów – jabber, Googletalk oraz Spik. Oznacza to, że w zasięgu użytkowników tej aplikacji, w samej tylko Polsce znajduje się ponad 6 milionów osób, na tyle bowiem szacuje się liczbę Polaków używających komunikatorów internetowych.
Multikontakt umożliwia realizację bezpłatnych połączeń głosowych i wideo pomiędzy użytkownikami tej aplikacji.

– Wersję beta komunikatora Multikontakt zaprezentowaliśmy już w grudniu ubiegłego roku. Od tego czasu aplikację pobrało kilkanaście tysięcy osób, co pozwoliło nam na uzyskanie informacji zwrotnych od użytkowników. Dzięki temu poprawiliśmy drobne błędy i niedomagania komunikatora. Sugestie pierwszych użytkowników aplikacji pozwoliły też na doskonalenie i rozwijanie komunikatora – mówi Michał Jakubowski z easyCALL. – Uwagi testerów wersji beta Multikontaktu pozwoliły na dokonanie korekt w funkcjonalności programu oraz niewielkich zmian w interfejsie użytkownika. Na przykład, na wyraźne życzenia pierwszych użytkowników Multikontaktu dodaliśmy do komunikatora możliwość wykonywania głosowych połączeń przychodzących i wychodzących do użytkowników systemu telefonii internetowej Skype.

Komunikator Multikontakt został też w pełni zintegrowany z systemem komercyjnej sieci telefonii internetowej easyCALL. Dzięki integracji z profesjonalnym systemem telekomunikacyjnym, aplikacja pozwala na korzystanie ze wszystkich zalet taniej telefonii internetowej. Użytkownicy komunikatora mogą wykonywać naliczane sekundowo połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne na niemal całym świecie, ponosząc za minutę połączenia koszty w wysokości zaledwie pojedynczych groszy. Osoby korzystające z tej aplikacji mogą również liczyć na własny numer telefonu do przyjmowania rozmów, do wyboru mają 12 stref numeracyjnych.

– Wersja 1.0 nie jest oczywiście naszym ostatnim słowem, aplikację bowiem stale rozwijamy. Użytkownicy komunikatora stale zgłaszają swoje sugestie i uwagi, które uwzględniamy przy tworzeniu kolejnych wersji – mówi Michał Jakubowski. – Wkrótce pojawią się wersje komunikatora przeznaczone na inne platformy systemowe – Linux i Mac. W następnych wydaniach Multikontaktu chcemy poszerzyć listę innych komunikatorów, z którymi nasza aplikacja będzie w stanie współpracować – zapowiada Michał Jakubowski.

Sylwester KozakMultikontakt – uniwersalny komunikator od easyCALL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.