Multimedialne kioski Siemensa

Opublikowano: 4 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

OS3 multimedia stworzyła dla firmy Siemens prezentację telefonów komórkowych do kiosków multimedialnych dostępnych w dwóch salonach Empik-u w Warszawie. Jest to przykład zastosowania innowacyjnych, nowych mediów jako formy dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Symulacja działania menu telefonów oraz prezentacja technologii bezprzewodowego przesyłu danych Bluetooth® dają możliwość pokazania produktów z nowej serii Siemens 65 w zakresie ich funkcji i sposobu obsługi.

– Prezentacja multimedialna autorstwa OS3 multimedia jest dynamiczna i tego właśnie oczekują klienci, dla których powstała seria telefonów Siemens 65. Informacje przedstawione w prezentacji zostały selektywnie dobrane pod względem ich użyteczności i atrakcyjności. Zdecydowaliśmy się na zastosowanie kiosków multimedialnych jako nośnika, ponieważ chcemy naszym potencjalnych użytkownikom zaprezentować możliwości telefonów nowej generacji, a nie tylko przedstawić ofertę handlową.- Dorota Piekut specjalista ds. marketingu Communications Devices Siemens Sp. z o.o.

Multimedialna prezentacja składa się z trzech działów. Pierwszy z nich stanowi symulację menu telefonów ukazującą, że nowa generacja telefonów to intuicyjna i szybka w obsłudze nawigacja. Klient, przeglądając menu aparatu, poznaje funkcje telefonów, oraz sposób ich obsługi. Druga część prezentacji poświęcona jest technologii bezprzewodowego przesyłania danych Bluetooth® zastosowanej w aparacie S65. Trzeci dział z kolei, zawiera krótkie filmy z imprez sportowych sponsorowanych przez Siemensa. Projekcje zwracają uwagę na charakterystyczne dla modelu M65 cechy: wysoką odporność na zniszczenia, wodę i kurz.

– Firma Siemens postawiła przed nami kolejne ciekawe wyzwanie. Ze względu na różnorodność produktów klienta, współpracując z nim, stale możemy szukać innowacyjnych, ciekawych rozwiązań zarówno w wymiarze kreacji jak i doboru nowych mediów. – powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 mutimedia – Założeniem przy tworzeniu prezentacji do kiosków multimedialnych było pójście o krok dalej niż tylko informowanie potencjalnych klientów o funkcjach aparatów telefonicznych. Symulacja daje możliwość zapoznania się z telefonem z punktu widzenia użytkownika, a więc ze strukturą menu i zupełnie nową, bardzo intuicyjną nawigacją telefonów.

http://www.os3.pl

Sylwester KozakMultimedialne kioski Siemensa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.