OS3 multimedia stworzyła dla firmy Siemens prezentację telefonów komórkowych do kiosków multimedialnych dostępnych w dwóch salonach Empik-u w Warszawie. Jest to przykład zastosowania innowacyjnych, nowych mediów jako formy dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Symulacja działania menu telefonów oraz prezentacja technologii bezprzewodowego przesyłu danych Bluetooth® dają możliwość pokazania produktów z nowej serii Siemens 65 w zakresie ich funkcji i sposobu obsługi.
– Prezentacja multimedialna autorstwa OS3 multimedia jest dynamiczna i tego właśnie oczekują klienci, dla których powstała seria telefonów Siemens 65. Informacje przedstawione w prezentacji zostały selektywnie dobrane pod względem ich użyteczności i atrakcyjności. Zdecydowaliśmy się na zastosowanie kiosków multimedialnych jako nośnika, ponieważ chcemy naszym potencjalnych użytkownikom zaprezentować możliwości telefonów nowej generacji, a nie tylko przedstawić ofertę handlową.- Dorota Piekut specjalista ds. marketingu Communications Devices Siemens Sp. z o.o.
Multimedialna prezentacja składa się z trzech działów. Pierwszy z nich stanowi symulację menu telefonów ukazującą, że nowa generacja telefonów to intuicyjna i szybka w obsłudze nawigacja. Klient, przeglądając menu aparatu, poznaje funkcje telefonów, oraz sposób ich obsługi. Druga część prezentacji poświęcona jest technologii bezprzewodowego przesyłania danych Bluetooth® zastosowanej w aparacie S65. Trzeci dział z kolei, zawiera krótkie filmy z imprez sportowych sponsorowanych przez Siemensa. Projekcje zwracają uwagę na charakterystyczne dla modelu M65 cechy: wysoką odporność na zniszczenia, wodę i kurz.
– Firma Siemens postawiła przed nami kolejne ciekawe wyzwanie. Ze względu na różnorodność produktów klienta, współpracując z nim, stale możemy szukać innowacyjnych, ciekawych rozwiązań zarówno w wymiarze kreacji jak i doboru nowych mediów. – powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 mutimedia – Założeniem przy tworzeniu prezentacji do kiosków multimedialnych było pójście o krok dalej niż tylko informowanie potencjalnych klientów o funkcjach aparatów telefonicznych. Symulacja daje możliwość zapoznania się z telefonem z punktu widzenia użytkownika, a więc ze strukturą menu i zupełnie nową, bardzo intuicyjną nawigacją telefonów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.