Multipla to multimedialna platforma do nauki języka angielskiego, która wyróżniać chce się zastosowaną technologią, tzw. 3D Learning System. Czy to wystarczy by przekonać użytkowników?
Twórcą Multipla jest Michał Achtel. Czym wyróżnia się jego projekt? Po co kolejny kurs języka angielskiego?
Rynek oferuje dzisiaj wystarczająco duży wybór dobrych i bardzo dobrych aplikacji do nauki języków obcych. W ciągu ostatnich lat w branży szeroko pojętego e-learningu powstała spora ilość nowych serwisów. Jednocześnie działające od wielu lat portale ugruntowały na dobre swoje pozycje rynkowe. Dostarczają dziś szeroki wybór kursów dostosowanych do potrzeb każdego klienta i raczej trudno jest zagrozić ich rynkowej pozycji – mówi pan Michał.
Przewagą projektu ma być wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań – tzw. 3D Learning System, który polega na wykorzystaniu techniki tworzenia typowych panoram wirtualnych do montażu panoram z osadzonym plikiem wideo. Lekcje angielskiego na platformie Multipla zostały przeniesione w środowisko „odzwierciedlające” realny, trójwymiarowy świat.
W ten sposób powstał kompleksowy system szkoleniowy podnoszący wartość dydaktyczną oraz atrakcyjność lekcji. W porównaniu do innych programów edukacyjnych u nas użytkownik może samodzielnie „kadrować obraz” na ekranie swojego komputera oraz samemu „decydować” o tym, co, i w którym momencie chce zobaczyć – dodaje twórca projektu.
Zastosowanie atrakcyjnych rozwiązań multimedialnych nie sprawia jednak, że nauka staje się bardziej efektywna. Jak mówią twórcy, nie oznacza to, że lekcje języka angielskiego powinny się opierać wyłącznie na nudnym zapamiętywaniu słówek i reguł gramatycznych. Jeśli wiedza przekazywana jest w „tradycyjny” sposób, dużo szybciej zapominamy przyswojone informacje, a czas poświęcony na naukę okazuje się być czasem straconym.
Mając to na uwadze, nasze realizacje mają formę krótkiego mini-serialu przygodowego. Ciekawa i niebanalna fabuła daje niepowtarzalną możliwość kontaktu z żywym i naturalnym językiem angielskim. W końcu nie od dziś wszyscy, którzy odnieśli sukces w samodzielnej nauce języków, zwracają uwagę na dobroczynny wpływ nałogowego śledzenia losów bohaterów seriali – mówi pan Michał.
Lekcje mają charakter periodyku (e-miesięcznika). Każde pojedyncze wydanie składa się z minimum czterech powiązanych ze sobą tematycznie modułów lekcyjnych. Wszystkie kolejne wydania kursu są publikowane regularnie, zawsze do dziesiątego dnia miesiąca.
Jak mówią twórcy, obecnie serwis zarabia poprzez opłaty wnoszone przez użytkowników za udzielenie dostępu do określonych zasobów witryny. Opłatą objęte są m.in. dostęp do każdej lekcji (7 zł), do pojedynczego wydania e-miesięcznika (24 zł) czy prenumerata na 12 wydań e-miesięcznika (236 zł).
W późniejszym etapie przedsięwzięcie ma być częściowo finansowane poprzez reklamę typu product placement i „ćwiczenia sponsorowane”, zdradzają twórcy. Ćwiczenia umożliwiać mają umieszczanie odpowiednio opracowanego tekstu ćwiczenia o charakterze promocyjnym bezpośrednio w materiale dydaktycznym lekcji.
Czy Multipla potrzebuje inwestora?
Idealny inwestor wesprze finansowo i merytorycznie nasze działania w kierunku stworzenia i przeprowadzenia szeroko zakrojonej kampanii reklamowej produktu Multipla – zarówno na terenie Polski, jak i za granicą – mówią twórcy. Dodają, że pozyskane wsparcie chcą przeznaczyć na produkcje kolejnych materiałów dydaktycznych.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.