12 listopada Rada Nadzorcza Media Express wyraziła zgodę na przejęcie wydawania dziennika „Super Express” przez MURATOR S.A. W wyniku konsolidacji, która zostanie sfinalizowana do końca br., MURATOR S.A. rozpocznie działalność na rynku prasy codziennej, co pozwoli mu w ciągu najbliższych lat znaleźć się w ścisłej czołówce wydawców w Polsce.
"Przejęcie "Super Expressu" – dziennika, który w ostatnich kilkunastu miesiącach systematycznie poprawiał wyniki, zwiększając sprzedaż egzemplarzową, a także wpływy z reklam – pozwoli podwoić obroty MURATORA. Jesteśmy przekonani, że w ciągu dwóch, trzech lat obroty wzrosną nawet trzykrotnie. MURATOR S.A. chce w krótkim czasie znaleźć się w czołówce wydawców na polskim rynku" – powiedział Zbigniew Benbenek, przewodniczący rad nadzorczych MURATOR S.A. i Media Express Sp. z o.o.
Transakcja nie spowoduje zmian personalnych. Dziennik tworzony będzie w dotychczasowej siedzibie przy ul. Jubilerskiej. Media Express zajmie się rozwijaniem działalności poligraficznej i – jak dotychczas – będzie nadal drukować "Super Express".
Sprzedaż „Super Expressu” MURATOR S.A. to kolejny etap (po m.in. wrześniowym połączeniu struktur sprzedaży wydawnictw) konsolidacji mediów z grupy ZPR.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.