Murator stawia na segment serwisów ogłoszeniowych

Opublikowano: 27 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Tuznajdziesz.pl to nazwa uruchomionego niedawno serwisu Muratora S.A., pierwszego samodzielnego portalu ogłoszeniowego w portfolio wydawcy. Zastąpił istniejący od października 2007 roku serwis muratornieruchomosci.pl, który był częścią portalu muratordom.pl.

tuznajdziesz-logoMuratornieruchomosci.pl jest już na tyle dojrzałym i rozwiniętym produktem, że może funkcjonować samodzielnie, pod nowym szyldem tuznajdziesz.pl, niezależnym od marki „murator” – stwierdziła Dominika Merek, szef projektu tuznajdziesz.pl.

W serwisie znajduje się ponad 400 000 ofert nieruchomości, dotyczących sprzedaży i wynajmu mieszkań, domów oraz działek na rynku pierwotnym i wtórnym. Tuznajdziesz.pl współpracuje z 1300 firmami – biurami nieruchomości i deweloperami.

Murator S.A. pracuje nad rozbudową serwisu – w ciągu najbliższych dwóch miesięcy  udostępni użytkownikom nowe narzędzia i funkcjonalności, a partnerom biznesowym zaoferuje nowe formy reklamowe. Firma nie chce jednak zdradzać szczegółów.

Uruchomienie tuznajdziesz.pl oznacza rozwój segmentu serwisów ogłoszeniowych w Muratorze – powiedziała Katarzyna Białek, członek zarządu wydawnictwa.

Wszystkie prace związane z serwisem wykonały Dział Projektów Internetowych i Dział Informatyki Muratora S.A.

Co odróżnia tuznajdziesz.pl od konkurencji? Jak przekonuje Dominika Merek jest kilka elementów, które wyróżniają serwis.

Nasza współpraca z firmami z rynku nieruchomości opiera się wyłącznie na wymianie świadczeń, jest bezabonamentowa. Mamy bardzo dobrze opracowany mechanizm szukania ofert dostępnych w programie „Rodzina na swoim” – za pomocą wyszukiwarki w naszym serwisie, można szybko i łatwo dotrzeć do ofert z rynku pierwotnego i wtórnego, spełniających kryteria tego programu. Jesteśmy rzetelni – dużą wagę przykładamy do aktualności naszych ogłoszeń – przekonuje.

Dodaje, że by być liderem na tym konkurencyjnym rynku trzeba oferować coraz ciekawsze, lepsze i szybsze rozwiązania. I tym chce do Tuznajdziesz.pl przekonać potencjalnych użytkowników.

tuznajdziesz.pl

Dawid ZarazińskiMurator stawia na segment serwisów ogłoszeniowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.