Dot Music, firma, która chce uruchomić i zarządzać rejestrem .MUSIC poinformowała, że pomysł na stworzenie muzycznej końcówki popiera już dwa miliony osób – zmobilizowanych głównie za pośrednictwem serwisów społecznościowych takich jak Twitter, MySpace, czy Facebook.
Rozszerzenie .MUSIC może dać branży muzycznej wyjątkową tożsamość i niezwykle widoczne miejsce w sieci, które reprezentować będzie ich marki oraz związane z muzyką produkty i usługi. Stanowi również fascynującą okazję dla artystów i zespołów by monetyzować i chronić ich muzykę, zyskać rozgłos oraz udział w globalnym ruchu na rzecz wzajemnego łączenia się. Muzyka jest prawdziwie uniwersalnym, jednoczącym językiem – powiedział Constantine Roussos, założyciel i szef Dot Music.
Firma posiadające swe biura w Los Angeles, Nowym Jorku i na Cyprze chce zaoferować proste, wielojęzyczne rozwiązania oraz bezpieczną technologię DNS. Chwali się jednocześnie poparciem artystów i przedstawicieli przemysłu muzycznego. Promocję inicjatywy mocno propaguje za pomocą współczesnych środków komunikacji.
Więcej o pomyśle znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.