Kolporter.pl wydzielił na stałe osobną sekcję dla akcji „Polska Cena”, którą prowadzi Universal Music Polska. Teraz w jednym miejscu można znaleźć blisko 250 płyt CD i DVD z muzyką najlepszych zagranicznych wykonawców, dostępnych w cenie ok. 30-40 zł, a nie jak dotychczas 60-70 zł.
Utworzenie sekcji „Polska Cena w kolporter.pl” to efekt współpracy sklepu kolporter.pl z wytwórnią Universal Music Polska. Ten potentat światowego rynku muzycznego już od dwóch lat prowadzi akcję „Polska Cena”. – Chcieliśmy przystosować cenę zagranicznej płyty do polskich realiów zarobkowych i dzięki temu zwiększyć sprzedaż tego nośnika na popadającym w kryzys rynku muzycznym – mówi Sławomir Orski z Universal Music Polska. – Akcja stała się ogromnym sukcesem. Konkurencja zaczęła nas naśladować. Dzisiaj już nikt nie chce płacić 60-70 zł za CD. Niższa cena to już norma, której oczekują klienci – dodaje.
Dotychczas jednak żaden sklep internetowy nie zdecydował się na wydzielenie osobnej sekcji dedykowanej tylko tej akcji. Stąd pomysł na akcję „Polska Cena w kolporter.pl”.
– Postanowiliśmy stworzyć specjalną „półkę”, na której klient może szybko znaleźć muzyczne nowości w atrakcyjnych cenach. Wprowadzenie tej funkcjonalności to realizacja strategii działań proklienckich. Chcemy w ten sposób ułatwiać zakupy – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds strategii i rozwoju e-biznesu Kolporter SA. – Warto dodać, że większość tytułów dostępnych w ramach „Polskiej Ceny” dostarczanych jest do klienta w ciągu 24 godzin – dodaje.
Tańsza płyta CD w „Polskiej Cenie” różni się od europejskiej wersji jedynie tym, że dołączona do opakowania książeczka jest skromniejsza. – Innych różnic nie ma. Klient otrzymuje na krążku pełnowartościowy materiał muzyczny – podkreśla Artur Siwczak z kolporter.pl. – W ramach akcji oferowane są albumy z różnymi gatunkami muzycznymi: od metalu, poprzez pop, aż do klasyki. Najlepiej sprzedającymi się tytułami są m.in. nowe albumy Ayo, Metalliki, Jonas Brothers, długo wyczekiwana płyta Guns N’ Roses, a wcześniej Nelly Furtado i Tokio Hotel – podsumowuje.
Niezależnie od „Polskiej Ceny” te same płyty można kupić w sklepie kolporter.pl w wersji europejskiej. Atrakcyjniejsza szata graficzna łączy się tu najczęściej z wyższą ceną.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.