Myslovitz na smartphonie

Opublikowano: 10 czerwca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Po blisko pięcioletniej przerwie Myslovitz wraca z nową płytą „Nieważne jak wysoko jesteśmy…”. Wydarzeniu towarzyszy premiera oficjalnej aplikacji mobilnej, w całości poświęconej rodzimemu zespołowi muzycznemu. 

 

 

Przy promocji nowego albumu zespół Myslovitz zainwestował w innowacyjne formy promocji. Udostępniona wraz z premierą płyty aplikacja mobilna to funkcjonalne narzędzie, gwarantujące dostęp do szerokiej bazy informacji o grupie. Daje ona możliwość korzystania ze stale aktualizowanej bazy newsów, galerii zdjęć czy fanpage’a zespołu. Na potrzeby aplikacji muzycy udostępnili także sample utworów znajdujących się na nowej płycie.

Myslovitz na smartphonie 1

Posiadacze smartphone’ów z systemem operacyjnym Google Android oraz Apple iOS, mogą już bezpłatnie pobrać program z Android Market i AppStore.

– Zakładamy dalszy rozwój aplikacji  i  poszerzanie jej o kolejne funkcjonalności, które zostaną wdrożone w następnych wersjach – mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, dyrektor IT firmy MoveApp, odpowiadającej za przygotowanie i realizację projektu. – Na Zachodzie tego rodzaju rozwiązania stanowią nieodłączny element promocji większości zespołów – dodaje.

O tym, że zapotrzebowanie na  aplikacje mobilne jest duże także na krajowym rynku, może świadczyć fakt, że już pierwszego dnia aplikacja została pobrana przez kilkuset użytkowników Smartphone’ów.

Aplikacja jest dostępna: w wersji na iPhone’a – pod tym linkiem, w wersji na Androida – pod tym linkiem.

Hanna LaskowskaMyslovitz na smartphonie

Podziel się!

O autorze

hania