Polskie biuro serwisu MySpace zostanie przeniesione do Niemiec – pisze Rzeczpospolita. Jak wyjaśnia Izabela Pasterz z MySpace Polska nie chodzi w tym posunięciu o sytuację serwisu w Polsce, lecz o ogólne dostosowanie do strategii firmy w obecnych warunkach gospodarczych.
MySpace wkraczając na polską scenę internetową w 2008 roku, natrafił na zły okres dla serwisów społecznościowych – twierdzą przedstawiciele o2.pl oraz Mediapolis. Straciły one na znaczeniu, a małe środki przeznaczone na marketing nie wystarczyły na równorzędną walkę MySpace z Naszą-Klasą.pl.
Izabela Pasterz, dyrektor marketingu i kontentu w MySpace, odpowiada, że obecność w polskim internecie jest zbyt krótka, żeby mówić o porażce i próbie konkurowania z Naszą-Klasą.pl.
Należący do News Corporation serwis MySpace rozpoczął swoją działalność w Polsce w październiku 2008 roku. W polskim biurze pracowały cztery osoby.
http://www.rp.pl/artykul/67344,275850_MySpace_rezygnuje_z_polskiego_oddzialu__________________.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.