Firma mytaxi uruchamia kolejną w tym roku edycję akcji „Warszawskie taksówki o połowę taniej”. Tym samym chce utrzymać, a nawet zwiększyć udział płatności bezgotówkowych wśród swoich użytkowników. Promocja potrwa od 7 do 21 lipca 2015 w ponad 40 miastach, w których operuje mytaxi, w tym w Warszawie.
Poprzednie edycje akcji – w lutym oraz w maju – cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dzięki nim tylko w Warszawie udział przejazdów bezgotówkowych względem gotówkowych podwoił się – z 40% do 80%.
Letnia akcja „Warszawskie taksówki o połowę taniej” potrwa od 7 do 21 lipca. Aby skorzystać z promocji należy:
- Ściągnąć bezpłatną aplikację mytaxi na iOS, Android lub Windows Phone.
- Zarejestować w aplikacji wybrany sposób płatności: kartę VISA, MasterCard lub konto PayPal.
- Zamówić taksówkę wybierając opcję „Płać przez aplikację”.
Po zakończeniu kursu taksówkarz zainicjuje proces płatności wprowadzając na swoim smartfonie cenę za przejazd zgodnie ze wskazaniem taksometru. Sekundę później cena wyświetli się na smartfonie pasażera w celu zatwierdzenia jej kodem PIN. Zniżka 50% zostanie naliczona automatycznie. Cały proces płatności odbywa się w sposób bezpieczny i przejrzysty w ciągu kilku sekund. Jeden użytkownik może zrealizować nieograniczoną liczbę kursów na terenie Warszawy z 50% zniżką.
Za pośrednictwem aplikacji mytaxi użytkownicy mogą zamówić i zapłacić za taksówkę w ponad 40 miastach, w tym m.in. w Wiedniu, Barcelonie, Zurychu, Warszawie, Waszyngtonie, Madrycie i Mediolanie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.