myTaxi rusza z kampanią promocyjną w Warszawie. Twórcy aplikacji dla rynku usług taksówkarskich rozdawać będą vouchery na darmowe przejazdy ze współpracującymi taksówkarzami.
Dostępną w prawie 40 miastach w pięciu krajach Europy aplikację myTaxi pobrano już ponad 1,7 mln razy. Sześć tygodni temu aplikacja oficjalnie pojawiła się w Warszawie. W najbliższym czasie mieszkańcy stolicy będą zachęcani do jej przetestowania.
Dzięki aplikacji myTaxi proces zamawiania i kontrolowania przejazdu taksówką ma być prosty i przejrzysty. Należy pobrać bezpłatną aplikację dla systemu iOS lub Android i za pomocą kilku kliknięć zamówić kurs zgodny z wymaganiami. W myTaxi można wybrać m.in. ulubionego kierowcę, sprawdzić jego zdjęcie i numer telefonu, przyznać ocenę, jak również ustalić koszt za kilometr przejazdu czy sposób płatności. Te właśnie aspekty podkreślać ma kampania „Wszystko widzisz i jedziesz”, która rozpocznie się już dziś.
Podczas półtora miesiąca działań w całym mieście widoczne będą zespoły myTaxi, które wykorzystując QR kody zachęcać będą do pobrania i wypróbowania aplikacji. Dodatkowo w najważniejszych miejscach Warszawy ustawione zostaną standy z dostępem do internetu, za pomocą których przez sześć dni w tygodniu będzie można ściągnąć aplikację i otrzymać wszystkie informacje o jej obsłudze.
Od 12 do 27 października w każdy weekend przed warszawskimi klubami będzie można spotkać hostessy myTaxi wręczające vouchery upoważniające do bezpłatnego przejazdu o wartości 15 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.