System ocen kierowców jest jednym z wyróżników mytaxi w stosunku do tradycyjnych korporacji. mytaxi, aby utrzymać jakość, zdecydowało się na rozwiązywanie umów z taksówkarzami, którzy mają średnią ocenę mniejszą niż 4,5 gwiazdki. Tylko w marcu rozwiązano ponad 30 umów.
Według danych mytaxi, na początku marca ponad 96% kierowców posiadało ocenę wyższą niż 4,5 gwiazdki, na maksymalnie 5 możliwych. Jednocześnie aż 55% z nich otrzymało ocenę powyżej 4,7 gwiazdki. Natomiast niecałe 4 proc. kierowców posiadało ocenę niższą niż 4,5 gwiazdki, co skutkowało rozwiązaniem umowy.
System ocen, a także wewnętrzne regulacje mytaxi dotyczące zatrudniania nowych kierowców realnie wpływają na poprawę jakości świadczonych usług na rynku taxi, jak i do poprawy wizerunku samych taksówkarzy.
Dodatkowo oceny i komentarze są co tydzień analizowane, co pozwala szybko zweryfikować stan zadowolenia użytkowników z usługi kierowcy. Taksówkarze najsłabiej oceniani w systemie są wzywani na rozmowę i weryfikację stanu samochodu. W niektórych przypadkach skutkuje to natychmiastowym zerwaniem umowy.
Wpisy promowane
- Czym zajmuje się agencja interaktywna?Marketing internetowy to nieodzowna część każdego biznesu online. To właśnie dzięki niemu firma ma szansę na zdobycie nowych klientów oraz ...
- Wybór systemu i narzędzi ITSM w firmieOdpowiedni wybór narzędzi ITSM w przedsiębiorstwie umożliwia jej stały rozwój, zwiększenie tempa pracy i niwelację problemów związanych z IT. Jak ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.