System ocen kierowców jest jednym z wyróżników mytaxi w stosunku do tradycyjnych korporacji. mytaxi, aby utrzymać jakość, zdecydowało się na rozwiązywanie umów z taksówkarzami, którzy mają średnią ocenę mniejszą niż 4,5 gwiazdki. Tylko w marcu rozwiązano ponad 30 umów.
Według danych mytaxi, na początku marca ponad 96% kierowców posiadało ocenę wyższą niż 4,5 gwiazdki, na maksymalnie 5 możliwych. Jednocześnie aż 55% z nich otrzymało ocenę powyżej 4,7 gwiazdki. Natomiast niecałe 4 proc. kierowców posiadało ocenę niższą niż 4,5 gwiazdki, co skutkowało rozwiązaniem umowy.
System ocen, a także wewnętrzne regulacje mytaxi dotyczące zatrudniania nowych kierowców realnie wpływają na poprawę jakości świadczonych usług na rynku taxi, jak i do poprawy wizerunku samych taksówkarzy.
Dodatkowo oceny i komentarze są co tydzień analizowane, co pozwala szybko zweryfikować stan zadowolenia użytkowników z usługi kierowcy. Taksówkarze najsłabiej oceniani w systemie są wzywani na rozmowę i weryfikację stanu samochodu. W niektórych przypadkach skutkuje to natychmiastowym zerwaniem umowy.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!