Już nie Europa, ale Azja jest najwiażniejszym kontynentem dla Facebooka. Przynajmniej pod względem ilości użytkowników.
Według danych Socialbakers, Facebook w Azji ma 242 mln użytkowników, o milion więcej niż w Europie i 6,5 mln więcej niż w Ameryce Północnej. Co jednak ciekawe z serwisu korzysta „zaledwie” 6,26 proc. populacji Azji (29,72 proc. w Europie i 44,63 proc. w Ameryce Północnej).
Dla Facebooka Azja jest coraz ważniejszym rynkiem. Oczywiście największą niewiadomą pozostają Chiny. Serwis jest tam niedostępny (głównie z powodów politycznych) i prostego rozwiązania nie widać. Tymczasem lokalne odpowiedniki zachodnich projektów, Sina Weibo i Tencent Weibo, mają tam ponad 300 mln użytkowników – potencjał jest więc ogromny.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.