Na Shopee startuje kampania Black Friday/Cyber Monday

Chwilę po zakończeniu 11.11 Mega Wyprzedaży Shopee rozpoczyna kolejną kampanię, której finałem będą obniżki cen na Black Friday i Cyber Monday. Promocje obejmą  popularne wśród użytkowników produkty z kategorii: elektroniki, mody, a także artykuły  FMCG, które w ostatnim czasie cieszyły się dużym zainteresowaniem dzięki Koszykowi Antyinflacyjnemu. Podczas odbywającego się właśnie Mundialu Shopee będzie świętować razem z kibicami, którzy  dzięki grze Shopee Goool! będa mieli szansę codziennie wygrać telewizor.

Na Shopee startuje kampania Black Friday/Cyber Monday 1

Sukces kampanii 11.11 Mega Wyprzedaż

W minionych miesiącach Shopee wprowadziło wiele inicjatyw oraz kampanii, których celem było wspieranie Polaków w oszczędzaniu w obliczu stale rosnącej inflacji – wśród nich działający od dwóch miesięcy Koszyk Antyinflacyjny z podstawowymi, codziennymi produktami z Gwarancją Najniższej Ceny, a także kolekcja Opał dla Twojego domu, w której użytkownicy mogą kupić produkty opałowe, wykorzystując dofinansowanie rządowe. Zaledwie kilka dni temu na Shopee odbył się także finał kampanii 11.11 Mega Wyprzedaż. Tylko w ciągu jednego dnia liczba sprzedanych produktów na platformie wzrosła ponad 4,5 razy w porównaniu do pozostałych dni i zaoszczędzili łącznie ponad 7,5 mln zł.

Tańsze przesyłki przed świętami

Tuż  przed wyprzedażami z okazji Black Friday i Cyber Monday, platforma wprowadza zmiany w polityce dotyczącej darmowej dostawy. Od 23 listopada minimalna wartość zamówienia, gwarantująca darmową dostawę, zostaje obniżona o 25% – z 39 zł do 29 zł. Obniżka obejmuje kanały dostawy, takie jak InPost Ekonomiczny, ORLEN Paczka oraz przesyłka polecona Poczty Polskiej.


Wpisy promowane

Najnowsze wpisy

Przewiń do góry