Sezon urlopowy właśnie startuje, a wraz z nim rusza nowy serwis internetowy HOLIDAYCHECK.WPROST.PL przygotowany przez HOLIDAYCHECK.PL i WPROST24.PL. W serwisie użytkownicy znajdą informacje o hotelach, rekomendacje i opinie internautów oraz ranking hoteli.
Obecnie w serwisie znajduje się ponad 3 miliony komentarzy wystawionych przez blisko milion turystów, którzy podzielili się swoimi uwagami na temat hoteli zarówno polskich, jak i zagranicznych. Dla tych, którzy chcą mieć pewność, że wybrany hotel w 100 procentach będzie odpowiadał ich oczekiwaniom, stworzono galerię zdjęć.
Aby ułatwić wyszukanie odpowiedniego hotelu, serwisy WPROST24.PL oraz HOLIDAYCHECK.PL stworzyły również ranking najlepszych ośrodków. To internauci decydują o miejscach poszczególnych placówek w tym zestawieniu. To oni zdecydują również, który ośrodek finalnie zdobędzie tytuł Hotelu Roku HolidayCheck.pl i WPROST24.pl.
„Hotele są oceniane i rangowane w czterech głównych kategoriach w zależności od położenia geograficznego: Polska, blisko Polski – do 3 godzin lotu, dalej – do 6 godzin lotu oraz egzotycznie – powyżej 6 godzin lotu. Ranking będzie prowadzony przez cały sezon wakacyjny.”– mówi Anna Zielińska, Dyrektor Marketingu i Pr HolidayCheck.pl
W serwisie nie zabrakło także cennych informacji o charakterze poradnikowym. Użytkownicy HOLIDAYCHECK.WPROST.PL dowiedzą się z niego m.in. które polskie plaże nie zostały zanieczyszczone podczas powodzi oraz w jaki sposób uchronić siebie i swoją rodzinę przed chorobami tropikalnymi. Ponadto internauci znajdą tam artykuły o miejscach wartych odwiedzenia.
Serwis HOLIDAYCHECK.WPROST.PL bazuje na doświadczeniu zdobytym przez zespół HolidayCheck AG, który prowadzi jeden z największych niemieckojęzycznych portali opiniotwórczych poświęconych urlopom i podróżom.
Holidaycheck.wprost.pl to kolejny serwis internetowy w portfolio AWR Wprost. Do tej pory w sieci pojawiły się serwisy: Wprost24.pl, Gover.pl, Pitbul.pl, InfoTuba.pl, Ludzie.wprost.pl, Praca.wprost.pl, Blogbox.com.pl, WiK.com.pl i Megastore.wprost.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.