TravelCamp po raz ósmy przyciągnie hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne i agencje interaktywne. Najbliższa edycja spotkania rusza 24 maja w klubie CICO w Gdańsku.
Uczestnicy jedynego w Polsce barcampu adresowanego do sektora travel już od dwóch lat dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Event jest też świetną okazją do integracji środowiska internetowego z branżą turystyczną.
Idea spotkań łączących marketing internetowy z konkretną branżą (turystyczną) z początku wydawała mi się zbyt niszowa. Okazało się jednak, że dopiero taka formuła pozwala spotkać się zainteresowanym stronom we właściwym miejscu. Będąc współorganizatorem spotkań ogólnobranżowych zauważyłem, że prezentacje są zbyt płytkie tematycznie, a uczestnicy nie mogą czasami znaleźć wspólnego języka. TravelCamp likwiduje te bolączki: wiadomo z kim i o czym możemy porozmawiać. Nikt nie boi się pokazać liczb, konkretów – tutaj uczestnicy wręcz tego oczekują – powiedział Marcin Deręgowski, właściciel firmy Artefakt.
W Gdańsku wiele uwagi eksperci poświęcą trendom w turystyce online, ale nie zabraknie też ciekawych case studies z zakresu marketingu mobilnego oraz e-mail marketingu. Gościem specjalnym tej edycji będzie Jakub Górnicki, trener, dziennikarz, bloger, zawodowo związany z Gruzją oraz Południowym Kaukazem. Jakub współpracuje też z Dziennikiem Internautów oraz Global Voces. W Georgian Institute of Public Affairs w Tbilisi prowadził warsztaty z multimedialnego dziennikarstwa. Był uczestnikiem i prelegentem wielu międzynarodowych konferencji, w tym m.in. Citizen Media Summit w Chile, Interra Forum w Nowosybirsku, Barcamp Nairobi w Kenii. Realizuje też ciekawe projekty turystyczne.
Dla uczestników gdańskiego TravelCampu tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej, losowanie upominków, przekąski oraz dobrą zabawę podczas afterparty. Sponsorami tej edycji spotkania są firmy HRS.pl, Travelport Polska oraz Artweb-Media.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest jedynie rejestracja na stronie travelcamp.pl. Nasza Redakcja jest patronem medialnym spotkania.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.