Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report, wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów. Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation.
Marketing Automation Hub to portal o automatyzacji marketingu, gdzie eksperci dzielą się wiedzą na temat różnych aspektów automation: od emaili, przez content, aż po social media. W projekt zaangażowali się światowej klasy specjaliści, m. in. Jason Falls, Jeff Bullas, Erik Qualman, Kath Pay, Dave Chaffey, Lon Safko, Ann Handley, Michael Brenner i Jamie Turner. W pierwszej fazie kampanii zespół GetResponse wraz z ekspertami stworzył ponad 65 różnych treści edukacyjnych: webinarów, ebooków, filmów video oraz blog postów. Specjaliści z Demand Gen Report, którzy na co dzień zajmują się analizą globalnych trendów marketingu w branży B2B, co roku wyróżniają firmy tworzące najbardziej angażujące treści i kampanie.
Ogłoszenie zwycięzców i oficjalne wręczenie statuetek Killer Content Award 2017 odbyło się podczas konferencji 2017 B2B Marketing Exchange w Scottsdale w Arizonie. W tym roku GetResponse znalazło się w gronie laureatów wśród takich firm takich jak: IBM, Oracle, Uberflip, FedEx czy Thomson Reuters.
Marketing Automation Hub to dla nas bardzo ciekawy projekt. Jesteśmy zadowoleni z efektu i dumni z pracy całego zespołu, który za nim stoi. To wyróżnienie to dowód na to, że kampanie z udziałem influencerów mają sens również w branży MarTech, pod warunkiem, że są od początku do końca przemyślane. Udało nam się stworzyć miejsce w sieci pełne profesjonalnych treści edukacyjnych i rozkręcić wokół niego globalną kampanię z udziałem influencerów. Naszym celem jest dalsze rozwijanie tego projektu w taki sposób, żeby stanowił podstawowe źródło wiedzy na temat marketing automation i podsuwał marketerom kolejne pomysły – powiedziała Ewa Puchalska, Brand Communications Manager GetResponse.
Portal wiedzy Marketing Automation Hub to contentowe uzupełnienie najnowszej funkcjonalności platformy GetResponse: Marketing Automation. Dzięki Marketing Automation w GetResponse marketerzy, którzy nie mieli do tej pory styczności z tym narzędziem mogą w prosty sposób stworzyć swoje pierwsze kampanie automation. Szybki dostęp online i prosty w obsłudze panel sprawiają, że pierwsze kroki z automatyzacją stają się łatwiejsze.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.