Agencja Mamastudio została nagrodzona brązem w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009 w kategorii Design za przygotowanie identyfikacji wizualnej dla telewizji Domo. Gala wręczenia nagród odbyła się 29 kwietnia 2009. Złota ani srebra w tej kategorii nie przyznano.
„Logotyp Domo jest bardzo nośny i plastyczny – z dużą przyjemnością oparliśmy na nim całą kampanię wprowadzającą Domo na rynek. Nie ukrywamy, że jesteśmy dumni z tej identyfikacji. Nie jest to pierwszy projekt logotypu realizowanego przez Mamastudio dla telewizji, ale pierwszy dla spółki Canal+ Cyfrowy” – mówi Magdalena Ponagajbo, dyrektor artystyczny Mamastudio.
W zakresie identyfikacji wizualnej Mamastudio zastosowało nieszablonowe, nowatorskie rozwiązania. Logotyp poprzez swoją modularną budowę wykorzystującą kolorowe klocki sugeruje kreatywność i odzwierciedla różnorodność tematyczną kanału. Nawiązuje jednocześnie do budowania i komponowania. Oprócz wersji podstawowej, znak marki Domo występuje w różnych wersjach kolorystycznych, co pozwala na twórcze korzystanie z identyfikacji.
Mamastudio to firma designerska, wyspecjalizowana w brandingu. Zajmuje się tworzeniem identyfikacji wizualnych marek, rebrandingiem i opracowywaniem tzw. manuali (ksiąg identyfikacji marek).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.