Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare

Opublikowano: 2 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

26 lutego 2004 podczas uroczystej gali w Hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki czwartej edycji Media Trendu – Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Jak co roku, patronat nad imprezą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA – Oddział w Polsce), a jej organizatorem była Eskadra.

Celem konkursu jest wyłonienie ubiegłorocznych innowacji, które znacząco wpłynęły na sytuację na polskim rynku mediów oraz najlepszych kampanii reklamowych stworzonych przez domy mediowe.

Nagrodę za „najlepsze wykorzystanie Internetu” otrzymał Dom Mediowy MindShare Polska za kampanię dla Nike. Nagrodę odebrała Anna Sakowicz, dyrektor mOne, specjalistycznego działu MindShare zajmującego się komunikacją typu one-to-one. mOne to pierwsza i największa światowa struktura, działajaca na 45 rynkach, integrująca wiodące rozwiązania w zakresie mediów cyfrowych m digital (pod tą nazwą istniała do 2003 roku) z doświaczeniem OgilvyOne w zakresie marketingu bezpośredniego. W Polsce istnieje od maja 2000 roku, działa bez użycia pośredników.

http://www.mindshareworld.com/

Sylwester KozakNagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.