PolskaStacja.pl, najczęściej słuchane polskie radio internetowe, powierzyło sprzedaż reklamy sieci IDMnet. W ramach współpracy IDMnet będzie prowadził sprzedaż zarówno internetowej, jak i radiowej powierzchni reklamowej rozgłośni.
Obecnie PolskaStacja.pl jest słuchana przez ponad 400 000 osób w ciągu miesiąca, co daje jej niekwestionowaną pozycję lidera wśród polskich rozgłośni internetowych. Stacja – jako jedna z niewielu – oferuje swoim słuchaczom szerokie możliwości w zakresie komunikacji oparte o portal internetowy, na który składają się miedzy innymi takie działy jak forum czy czat.
PolskaStacja.pl to obecnie 8 kanałów muzycznych, przy czym 2 kanały poświęcone są wyłącznie polskiej muzyce: Tylko Polskie Przeboje oraz Niezapomniane Polskie Przeboje (polskie oldies). Kolejne kanały to muzyka mieszana polska i zagraniczna: Tylko rock, Muzyka Na Topie, Największe Przeboje ’80 ’90 oraz sformatowane kanały Party – format dance, disco; Trax – muzyka klubowa, techno, house oraz Jazz – wszystkie gatunki muzyki jazzowej od klasyki po smooth jazz.
Przez kilka miesięcy pracowaliśmy wspólnie z PolskąStacją nad przygotowaniem radiowej oferty reklamowej, a przede wszystkim nad systemem raportującym emisje radiowe. Powstały w wyniku tego AdCast to system, który pozwala pokazać do jak dużej grupy osób trafiła reklama radiowa i z jaką częstotliwością. – podkreśla Adam Dyba z IDMnet.
Kanały PolskiejStacji.pl dostępne są w nowej technologii nadawania AAC+. Technologia ta zapewnia przy 3,4-krotnie niższym transferze danych tę samą jakość dźwięku co technologia mp3. Mówiąc inaczej strumień jakości 128kbps mp3 można z powodzeniem porównywać ze strumieniem danych 48kbps AAC+. Główną zaletą takiego rozwiązania jest większa stabilność odsłuchiwanego sygnału radiowego, który można odbierać już nawet na modemie lub bardzo słabym łączu internetowym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.