Agencja Whitepress przygotowała drugiego ebooka poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. Publikacja jest bezpłatna.
Przy ebooku pracowało czterech autorów – dr Paweł Strykowski, Katarzyna Grzesik, Paulina Kamińska i Szymon Słowik. Dodatkowo, jako zewnętrzni eksperci wypowiadają się przedstawiciele partnerów i patronów medialnych – w sumie można przeczytać aż 16 wypowiedzi, w tym także redaktora naczelnego e-biznes.pl.
Jest to pierwsze tak szerokie opracowanie na polskim rynku, w którym znajdują się opisy platform, programów i usług dostępnych dla marketerów. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.
Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. Zależało nam na przekazaniu samej esencji – udostępnieniu marketerom swego rodzaju przewodnika, który pomoże im skutecznie dobrać programy i aplikacje do swoich potrzeb – powiedział dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów ebooka.
Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój adres e-mail. Partnerami publikacji są: Brand24, Sentione, NapoleonCat, Content Stream, mini CRM, Muse, Knowledge Hub, Semahead, Socjomania, Takaoto. Patroni medialni to: Marketer+, Mediarun.com, Marketinglink.pl, Newsline.pl, PortalMedialny.pl, MamStartup.pl, Marketing-news.pl, SocialPress.pl, Brief, NF.pl, AdMonkey.pl, E-biznes.pl, NowyMarketing.pl i SprawnyMarketing.pl.
Za działania PR odpowiada agencja Juicy Relations.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.