Interia.pl, we współpracy z firmą SWsoft, udostępniła użytkownikom aplikację Sitebuilder – służy ona do samodzielnego tworzenia profesjonalnych i rozbudowanych stron WWW bez znajomości języków programowania.
Kreator stron WWW, prócz szablonów do tworzenia tradycyjnych stron, oferuje rozbudowane narzędzia umożliwiające zakładanie m.in.: sklepów internetowych, forum, blogów, galerii, skryptów, czytników RSS i innych. Będzie on udostępniany bez dodatkowych opłat w serwisie www.strefa.pl dla wszystkich opłaconych pakietów hostingowych.
SiteBuilder zawiera m.in. 5-stopniowy przewodnik do łatwego projektowania strony czy edycji jej zawartości. Prócz tego oferuje ponad 300 zaawansowanych szablonów z możliwością ich modyfikowania, a także samodzielnego wyboru skórek, zestawów stron, zestawów językowych i innych. Jego twórca, firma SWsoft to producent oprogramowania, specjalizujący się w rozwiązaniach do wirtualizacji i zarządzania serwerami.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...