Narzędzie monitorujące od Intercon dla empik.com

Opublikowano: 18 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ostatnich dniach czerwca Intercon wdrożył narzędzie do monitorowania efektów kampanii sprzedażowych dla internetowego sklepu empik.com. Narzędzie to umożliwia badanie ruchu użytkowników klikających w banery, odbierających maile lub zachęconych do dokonania zakupu z wykorzystaniem innej formy reklamy.
Dzięki temu możliwe jest precyzyjne rozliczanie kosztów kampanii, a także oparcie rozliczeń o model prowizyjny. Narzędzie posłużyło Klientowi do organizacji współpracy z wybranymi dużymi partnerami, a w przyszłości zostanie wykorzystane do budowy własnego programu partnerskiego sklepu empik.com.

Intercon specjalizuje się w dostarczaniu systemów wielokanałowej sprzedaży internetowej, od strony rozwiązań technologicznych oraz biznesowych.

Sylwester KozakNarzędzie monitorujące od Intercon dla empik.com

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.