Agencja konsultingowa Ideacto opublikowała dokument zawierający szczegółowy opis narzędzi badań użyteczności stosowanych w firmie. Dzięki Narzędziownikowi Użyteczności każdy może samodzielnie przeprowadzić testy użyteczności, narzędziownik został stworzony jako zestaw gotowych do wykorzystania formatek, wraz z komentarzem.
– Badanie użyteczności to kluczowy fragment procesu projektowania zorientowanego na użytkownika. Wypracowanie nawet luźnych standardów współpracy na tym polu będzie dużą korzyścią zarówno dla klientów jak i firm badawczo-projektowych. Mamy nadzieję, że w ten sposób zachęcimy też do badań użyteczności te firmy, które dotychczas nie korzystały z dobrodziejstw testowania użyteczności. – mówi Joanna Kotala, odpowiedzialna za kierowanie działem usability w Ideacto.
Dokument opracowano w konsultacji ze specjalistami użyteczności także spoza Ideacto. W przyszłości dokument zostanie rozbudowany o opisy i formatki dla kolejnych narzędzi badawczych.
– Sukces książki Usability w e-Biznesie oraz rosnące zainteresowanie szkoleniami usability to kolejne drogowskazy dla nas. Chcemy przede wszystkim pomagać firmom budować kompetencje w zakresie projektowania użytecznych produktów. Wraz z Narzędziownikiem Użyteczności uruchamiamy elektroniczne szkolenia z zakresu użyteczności. – dodaje Tomasz Karwatka, konsultant i partner w Ideacto.
Plik z Narzędziownikiem Użyteczności (pdf) można bezpłatnie pobrać pod tym linkiem.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.