Od 1 marca 2006 home.pl obsługuje największą w Polsce liczbę domen internetowych z końcówką ’.pl’ – ponad 75 tysięcy. Firmie udało się wyprzedzić Naukową i Akademicką Sieć Komputerową, która jeszcze 4 lata temu była monopolistą w zakresie rejestracji i utrzymania domeny krajowej (.pl) oraz domen funkcjonalnych i regionalnych.
W lutym 2006 roku home.pl zarejestrowała blisko 10 000 nowych adresów internetowych, co jest najlepszym wynikiem w historii polskiego rynku internetowego. Średnia liczba rejestracji nowych domen internetowych w home.pl w ostatnich 3 miesiącach przekroczyła 6700. Firma szacuje, że do końca roku będzie obsługiwała co najmniej 120 tys. domen internetowych. Większość domen rejestrowanych jest przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
– Chcemy doprowadzić do dalszych trwałych obniżek cen usług rejestracji i utrzymania domen internetowych. Będziemy inwestować w rozwój tego segmentu rynku i promować wykorzystanie rozwiązań internetowych w biznesie – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
6 marca 2006 r. home.pl rozpoczęła nową akcję promocyjną umożliwiającą tanią rejestrację adresów internetowych w polskiej domenie krajowej oraz domenach funkcjonalnych i regionalnych. Akcja prowadzona pod nazwą ’Przebijamy cenę na wiosnę’ i oferuje możliwość rejestracji domen od 9.90 zł netto.
home.pl umacnia również swoją pozycję jako lidera rynku komercyjnych usług hostingowych w Polsce. Firma utrzymuje ponad 20 tys. serwerów wirtualnych i 200 tys. kont poczty elektronicznej. Ubiegłoroczne przychody firmy wyniosły 14 mln złotych i były o ponad 40 proc. wyższe niż w 2004 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.