Nasza Klasa i TNS OBOP tworzą CONNECT

Niedawno pisaliśmy o wydzieleniu działu badań w NK, dziś spółka informuje o rozpoczęciu współpracy z TNS OBOP w zakresie badań rynkowych.

Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej CONNECT, bazującej na e-społeczności.

Nasza Klasa i TNS OBOP tworzą CONNECT 1

 

Pomimo olbrzymiego zainteresowania badaniami z wykorzystaniem Internetu, branża badawcza nie wypracowała dotychczas jednolitych standardów w tej dziedzinie, które zwiększyłyby komfort klientów decydujących się na wykorzystanie tego kanału zdobywania informacji o konsumentach. W związku z tym przyjęliśmy strategię bycia nie pierwszym, ale najlepiej przygotowanym graczem na tym rynku – powiedział Andrzej Olszewski, prezes zarządu TNS OBOP.

Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK. Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach – powiedział Dominik Czarnota, prezes zarządu Naszej Klasy.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top